  • 1. Data: 2005-05-11 11:28:37
    Temat: Kruk cd
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Ello,

    odniose się do postu z poprzedniego wątku.

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    >Skonczylo sie na tym ze
    > rzucil sluchawka ale bylem uparty i zadzwonilem po raz drugi

    To najwidoczniej u nich normalna procedura:-)) Pani z Kruka też rzucila
    sluchawką. Ja do niej, ze wierzytelnosc sie przedawnila, ona "a wie pani co
    to jest wierzytelność naturalna"? Nie wiedzialam, ale spróbowałam zgadnac "
    to, ze w naturalny sposob szukacie frajerów"?:-)

    Zadzwonilam do Canal+ z pytaniem jak dlugo mam trzymac rachunki. "tak jak
    wszystkie inne 5 lat" :-)) "ale ja nie prowadzę dzialalnosci gospodarczej"
    cisza:-)) " "To ja panią połaczę z działem windykacji" Dzial windykacji
    canal+. "ile mam trzymac rachunki?" "tyle ile Pani chce":-)))) Na moją
    prośbę o sprecyzowanie Pani uroczo stwierdzila, ze nie wie:-) "Proszę
    napisać do działu reklamacji [sic!!] powołując sie na odpowiedni przepis
    prawa polskiego" :-))

    Zaczyna mnie to wciagac:-)))

    HaNkA

  • 2. Data: 2005-05-11 11:37:20
    Temat: Re: Kruk cd
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Zaczyna mnie to wciagac:-)))

    Prop ;) Chcesz się zabawić : Zadzwoń, przepraszaj mocno za
    opóźnienie ;) obiecaj, że wpłacisz, podaj datę wpłaty , a potem
    tydzień po tej dacie wyślij faxem, malem, poleconym , cokolwiek
    z powołaniem się na ichni nr identyfikacyjny laurkę z okazji
    Europejskiego Dnia Niepełnosprawnych osobie, która ową obietnicę
    (najlepiej ta rzucająca słuchawką) przyjęła :)

    Efekt murowany ... :) ... W każdej następnej rozmowie powołuj
    się na korespondencję, którą d nich przesłałaś ... wtedy
    będziesz mieć zabawę ;)

    Pozdr.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2005-05-11 12:54:15
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Zaczyna mnie to wciagac:-)))

    Bo to jest fun! Intrum Justitia mnie rok temu scigalo za rzekomo
    nieoplacone faktury w TPSA z konca 2002 roku. Panienka bardzo
    sie starala abym wytrukal jej do sluchawki ze ja tego
    "nie zaplace" albo ze "nie uznaje tej wierzytelnosci". Nie udawalo
    jej sie. W koncu, za ktoryms moim telefonem przelaczono mnie do
    jakiegos starszego inspektora ds. trudnych ktory mi powiedzial
    ze sprawy nie ma bo TPSA ja wycofalo (ROTFL!)

    Misie z Kruka bardzo sie z kolei denerwuja jak sie wspomina GIODO.
    Gosc ktorego molestowalem w koncu przestal w ogole odbierac moje
    telefony i tak sie sprawa skonczyla :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-05-11 13:40:32
    Od: Tomasz <i...@a...pl>

    > Misie z Kruka bardzo sie z kolei denerwuja jak sie wspomina GIODO.
    > Gosc ktorego molestowalem w koncu przestal w ogole odbierac moje
    > telefony i tak sie sprawa skonczyla :>

    Co to jest GIODO?

  • 5. Data: 2005-05-11 13:42:24
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <i...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Co to jest GIODO?

    Główny Inspektor Ochrony Daych Osobowych

    macso

  • 6. Data: 2005-05-11 15:55:51
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    macso napisał(a):

    > Główny Inspektor Ochrony Daych Osobowych

    Nie istnieje .

    http://www.giodo.gov.pl/138/ - Generalny Inspektor Ochrony
    Danych Osobowych.

  • 7. Data: 2005-05-11 17:18:10
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A na czym by polegało niebezpieczeństwo takiej sytuacji?
    JaC

  • 8. Data: 2005-05-11 21:03:16
    Od: Raku_krak <r...@a...kom.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Efekt murowany ... :) ... W każdej następnej rozmowie powołuj się na
    > korespondencję, którą d nich przesłałaś ... wtedy będziesz mieć zabawę ;)

    nie kumam :(

    --
    #####################
    Raku

  • 9. Data: 2005-05-12 12:30:22
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 11 May 2005 13:28:37 +0200, użyszkodnik "HaNkA ReDhUnTeR"
    <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> napisał:

    > Zaczyna mnie to wciagac:-)))

    spoooko, chyba zaloze stronke pod tytulem "windykacja po polsku czyli
    bajki dla niegrzecznych dorosłych" :)

    --
    futszaK
    ja pół dnia topilem smutki w cynie i kalafonii