  • 1. Data: 2005-05-11 11:18:00
    Temat: zakup samochodu
    Od: "xmarcel" <x...@c...pl>

    witam
    mam kilka pytan odnosnie zakupu, rejestracji i ubezpieczenia uzywanego
    samochodu.
    samochod bedzie mial 2 wspolwlascicieli(zameldowanych w innych
    wojewodztwach).
    wiec:
    1)czy "glowny" wlasciciel (wpisany na 1 str DR) musi miec wiekszosc
    udzialow w samochodzie, czy wystraczy np10%?
    2) czy samochod musi byc zarejestrowany w WK "glownego" wlasciciela?
    3) pelne znizki na OC beda tylko wtedy, gdy "glowny" ma do nich prawo?
    4) w umowie K-S na pierwszym miejscu nalezy umiescic "glownego"
    wlasciciela, czy niema to znaczenia?
    5)jak wypelnic deklaracje PCC, i do ktorego US ja trzeba zaniesc
    (wspolwlasciciela zameldowani sa w innych wojewodztwach)

    w przypadku samochodu sprowadzonego jakie nalezy posiadac dokumenty do
    rejestracji?? i jakie wnosi sie oplaty (o akcyzie, karcie pojazdu,
    DR+tablice wiem)

    TIA
    pozdrawiam
    xmarcel

  • 2. Data: 2005-05-11 18:31:51
    Temat: Re: zakup samochodu
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@c...pl> napisał w wiadomości
    > 3) pelne znizki na OC beda tylko wtedy, gdy "glowny" ma do nich prawo?

    Każdy ubezpieczyciel ma obecnie prawo dowolnego kształtowania swoich stawek
    w tym m.in. tego jak podchodzi do takich przypadków.
    Trzeba więc zapytać ubezpieczyciela u którego ewentualnie będziecie chcieli
    auto ubezpieczyć.

    --
    Pozdrowienia
    Brodek