  • 11. Data: 2005-06-11 13:23:03
    Temat: Re: Kruk+canal+ Finał sprawy
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    news:d8emnm$82d$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli to nagrają, to moim zdaniem skutecznie przerwało by to bieg
    > przedawnienia.

    W sytuacji gdy mam pismo, ze moje zaleglosci wzgledem C+ wynoszą ZERO
    zl?:-))

    HaNkA

  • 12. Data: 2005-06-11 13:35:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d8eomi$fbn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > W sytuacji gdy mam pismo, ze moje zaleglosci wzgledem C+ wynoszą ZERO
    > zl?:-))

    W tym wypadku pewnie nie. Mnie chodziło ogólnie, co by było, jakby
    dłużnik przedawnionego długu telefonicznie złożył takie oświadczenie. W
    Twoim wypadku można powiedzieć, że doszliście do ugody z wierzycielem i
    ten się zrzekł długu. Windykacja nie jest już możliwa, choćby nie wiem
    co.

  • 13. Data: 2005-06-11 13:49:53
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 11 Jun 2005 14:50:58 +0200,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> screamed:

    > Jeśli to nagrają, to moim zdaniem skutecznie przerwało by to bieg
    > przedawnienia.

    Pytanie dotyczyło oczywiście tej konkretnej sytuacji Hanki.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 15:44:55 user up 10639 days, 3:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If it feels good, don't do it.

  • 14. Data: 2005-06-11 13:55:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndalr01.pk7.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .

    > Pytanie dotyczyło oczywiście tej konkretnej sytuacji Hanki.

    A, to moim zdaniem nie miało by to żadnego znaczenia, bowiem ugoda już
    zawarta i wierzyciel zrzekł się długu.

  • 15. Data: 2005-06-11 22:14:32
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A, to moim zdaniem nie miało by to żadnego znaczenia, bowiem ugoda już
    > zawarta i wierzyciel zrzekł się długu.

    Ale Kruk nie musi o tym wiedziec :) A moze sobie pomysla, ze trafili
    na frajera/ke i zechca sciagnac naleznosc? :) Mogloby byc ciekawie :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 16. Data: 2005-06-12 01:18:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    rezist.com wrote:

    > Ale Kruk nie musi o tym wiedziec :) A moze sobie pomysla, ze trafili
    > na frajera/ke i zechca sciagnac naleznosc? :) Mogloby byc ciekawie :)

    Eee, raczej tradycyjnie. Kruka szlag trafi jak zobaczy ten dokument w
    sądzie.

  • 17. Data: 2005-06-22 21:39:00
    Od: "jozek" <j...@p...com>

    napisał w wiadomości news:d8c8s3$ki6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dziś przywieziono mi 2 listy z Krakowa. Pierwszy od ukochanej firmy Kruk
    > "(..) wzywa dlużnika do natychmiastowej zaplaty długu wg ponizszego
    > zestawienia abonament 110zl, odsetki liczone od dnia 1999-02-04 do dnia
    > 2005-04-28 131,79zl" :-))

    Nie bede dalszej czesci cytowal, bo przepychanki z Krukiem tak samo
    zazwyczaj wygladaja; wlasnie jestem w trakcie swoich.
    Uderzylo mnie jednak, ze w mojej sprawie suma jest prawie identyczna,
    wyssana z palca, a odsetki tez sa liczone od 1999-02-04. Zbieg okolicznosci ?
    Co takiego moglo wydarzyc sie 1999-02-04 ? Ani to koniec miesiaca,
    ani terminy platnosci abonamentu nie przypadaly na 4-go...

    Pytam, bo moze to jest jakis slad ich (lub Canalu +) kretactwa ?

    Pozdrawiam

    Józek

  • 18. Data: 2005-06-23 17:52:20
    Od: "jozek" <j...@p...com>

> [...]

    ani terminy platnosci abonamentu nie przypadaly na 4-go...

    Pytam, bo moze to jest jakis slad ich (lub Canalu +) kretactwa ?

    Ps. Przepraszam za wyslanie po raz drugi, ale mialem zle ustawione
    kodowanie...

  • 19. Data: 2005-06-24 07:38:17
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jozek" napisał w wiadomości

    > Co takiego moglo wydarzyc sie 1999-02-04 ? Ani to koniec miesiaca,
    > ani terminy platnosci abonamentu nie przypadaly na 4-go...

    W kruku czy w każdej firmie tego typu na końcu sali siedzi sobie radca który
    podpisuje dokumenty generowane przez całą resztę ludzi. Ta cała reszta ludzi
    to absolwenci prawa nie mający szans na jakąś aplikacje czy studenci na
    darmowych praktykach drukujący na potęgę dokumenty z gotowego szablonu
    zmieniając w nim jedynie dane dłużnika/wierzyciela/sądu.

    Najwyraźniej w tej sprawie nikt nie jest w stanie powiedzieć od jakiego dnia
    i na jaką kwotę jest zadłużenie. Leci standardowy szablon w którym zmienia
    się jedynie adresata.

    pozdrawiam
    czubcia