  • 1. Data: 2005-06-10 12:48:45
    Temat: ustawowe odsetki karne
    Od: "Artur B" <l...@p...gazeta.pl>

    Witam , ma pytanie o wysokosc ustawowych odsetek karnych dla firmy ktora nie
    wywiazuje sie z terminu dostarcznia okien.W umowie mam okreslony termin
    dostawy, a w razie jego niedotrzymania obowiazuje ustawowe odsetki
    karne.Jaka jest ich wysokosc?
    Czy odsetki dotycza calej kwoty czy tylko czesci bo np wplacilem zaliczke ?

  • 2. Data: 2005-06-10 13:16:11
    Temat: Re: ustawowe odsetki karne
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Artur B wrote:
> [...]
    > karne.Jaka jest ich wysokosc?
    > Czy odsetki dotycza calej kwoty czy tylko czesci bo np wplacilem zaliczke ?

    odsetki ustawowe są publikowane.
    nawet w googlach znajdziesz. 13.5 % zdaje się teraz.
    Odsetki należą się od cześci niezapłaconej w terminie.

  • 3. Data: 2005-06-10 22:40:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur B" <l...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Odsetki ustawowe są zmienne. Poszukaj w sieci kalkulatorów odsetek.

    Tu:

    http://www.bankier.pl/firma/podatki/narzedzia/kal_po
    datkowy/

    albo tu:

    http://panorama.infor.pl/kalkulatory/ustawowe.php

    i tu:

    http://www.msp.money.pl/kalkulatory_i_wskazniki/kalk
    ulatory/odsetkowy/

    To pierwsze trzy z google. Ale wyrzuciło 119.000. Pewnie niektóre nie na
    temat :-)

  • 4. Data: 2005-06-10 23:34:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    ulatory/odsetkowy/

    > To pierwsze trzy z google. Ale wyrzuciło 119.000. Pewnie niektóre nie na

    i tu. podane na tacy
    http://www.pit.pl/pages/i/286.php