  • 1. Data: 2003-12-11 21:09:24
    Temat: Problem z rozwiązaniem umowy o pracę
    Od: "Marta N." <m...@w...pl>

    Mam umowę o pracę na czas określony (3 miesiące) z terminem
    wypowiedzenia dwóch tygodni.
    Otrzymałam dużo lepszą propozycję pracy, ale muszę zacząć natycmiast.

    Stąd mój wielki problem.
    W jaki sposób rozwiązuje się umowę o pracę za porozumieniem stron?
    Jak to przeprowadzić.
    Czy powinnam udać się z prośbą o rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem
    stron ze skutkiem natychmiastowym czy raczej z umową o rozwiązanie umowy o
    pracę i skróceniem okresu wypowiedzenia do jednego dnia?
    Bardzo proszę o pomoc w tej materii, gdyż muszę pilnie rozwiązać umowę z
    byłym pracodawcą i nie wiem jak to zrobić. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-12-11 21:17:20
    Temat: Re: Problem z rozwiązaniem umowy o pracę
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Marta N. w wiadomości <bramb1$r50$1@inews.gazeta.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > W jaki sposób rozwiązuje się umowę o pracę za porozumieniem stron?

    Pogadać, musisz pogadać, a jeśli się dogadasz, musisz to napisać,
    podpisać i dać do podpisu szefowi.

    --
    Olgierd
    "Nie sądzę, żeby Polska uważała się za szczególnie zależną od Związku

  • 3. Data: 2003-12-12 06:49:22
    Od: w...@p...onet.pl

    > Pogadać, musisz pogadać, a jeśli się dogadasz, musisz to napisać,
    > podpisać i dać do podpisu szefowi.

    do podpisu pracodawcy. Nie każdy szef "jest pracodawcą".

    Paweł