    From: "J.K." <k...@t...gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kredyt hipoteczny
    Date: Thu, 28 Nov 2002 13:57:47 +0100

    Witam!
    W niedalekiej przyszłości zamierzam rozbudować dom rodziców. Chciałbym
    dobudować kolejne piętro i w ten sposób uzyskać dwa oddzielne mieszkania z
    osobnymi wejściami. Chciałbym zaciągnąć na ten cel kredyt hipoteczny.
    1. Czy aby zaciągnąć taki kredyt jako zastaw musiałbym zastawić w/w dom czy
    też mogłaby to być inna nieruchomość np. inny dom będący moją własnością.
    2. Czy aby zaciągnąć kredyt muszę być współwłaścicielem całego domu czy też
    mogę być właścicielem tylko części dobudowywanej (mieszkania) ?
    Pozdrawiam
    Janusz