  • 1. Data: 2008-01-27 18:00:57
    Temat: Kradziony telefon
    Od: "PYTON" <p...@r...wroc.pl>

    Witam

    Mam takie pytanie, 2 lata temu kupiłem na giełdzie telefon. Telefon z dolnej
    półki za cenę 100 zł. Telefon potrzebowałem na okres 4 miesięcy więc nie
    inwestowałem. Po tym czasie telefon leżał nie używany. We wrześniu 2007
    pożyczyłem go koledze z pracy. 5 dni temu jechał wieczorem do domu miał
    kontrole policyjną. Panowie sprawdzili Tel po nr. IMEI i okazało się że w
    grudniu 2006 roku ktoś zgłosił kradzież tego telefonu. Pojechałem do niego
    na Komedę i złożyłem zeznanie że Tel jest mój i że kupiłem go na giełdzie 2
    lata temu i nie byłem świadomy że był on kradziony. Przez te 2 lata miałem
    dwie przeprowadzki gdzieś posiałem zarówno pudełko jak i paragon zakupu
    telefonu. I moje pytanie jako że pierwszy raz w życiu ma taka przygodę. Jak
    wyglądają takie sprawy i co ewentualnie mi grozi??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-27 18:08:29
    Temat: Re: Kradziony telefon
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > telefonu. I moje pytanie jako że pierwszy raz w życiu ma taka przygodę. Jak
    > wygl?daj? takie sprawy i co ewentualnie mi grozi??

    Stracisz telefon ... jesli nie byles karany to mozesz nawet uniknac
    innych konsekwencji - zalezy od sędziego.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-01-27 18:11:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Stracisz telefon ... jeśli nie byłeś karany to możesz nawet uniknąć
    > innych konsekwencji - zależy od sędziego.

    Czemu od razu od sędziego. To może zostać umorzone już przez Policję.

  • 4. Data: 2008-01-27 18:19:01
    Od: "PYTON" <p...@r...wroc.pl>

    > Stracisz telefon ... jesli nie byles karany to mozesz nawet uniknac
    > innych konsekwencji - zalezy od sędziego.

    No na telefonie najmniej mi zależy. Miałem go w domu tylko po to że nie
    miałem co z nim zrobić. Chodzi mi żebym nie musiał jeździć po sądach
    komendach czy czymś takim. Nie bardzo mogę sobie pozwolić na stratę paru
    godzin w ciągu dnia. Nigdy nie byłem karany nie licząc jednego mandatu za
    przekroczenie prędkości heh:)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2008-01-27 18:24:06
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > komendach czy czym? takim. Nie bardzo mogę sobie pozwolić na stratę paru
    > godzin w ci?gu dnia. Nigdy nie byłem karany nie licz?c jednego mandatu za
    > przekroczenie prędko?ci heh:)

    Byc moze więc na tym jednym przesłuchaniu sie skonczy i nie stwierdzą
    twojej winy, tj. np. paserstwa. Ale ... jesli złapą tego gostka, od
    którego kupiłes to mozesz zacząć jeździć na nowo i to do sądu ...
    niekoniecznie tez w twoim miejscu zamieszkania.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 6. Data: 2008-01-27 18:43:17
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    A na jakiej podstawie Panowie sprawdzili jego telefon?

  • 7. Data: 2008-01-27 18:50:57
    Od: "Marx" <m...@g...com>

    Uzytkownik "Qbek" <q...@w...pl> napisal:

    >A na jakiej podstawie Panowie sprawdzili jego telefon?

    Tez mnie to ciekawi...

  • 8. Data: 2008-01-27 19:21:25
    Od: osobnik głupi jak stodoła <"du|a fujara"@op.pl>

    Qbek napisał(a):
    > A na jakiej podstawie Panowie sprawdzili jego telefon?

    policjanci nie sprawdzaja numerów imei telefonów przy rutynowej kontroli
    mnie to wyglada na takie coś że on pozyczył jakiemus dresowi , albo
    szalikowcowi , albo mozliwe ze sam był takim
    a u takich to sprawdzaja, bo takie palanty często, jak nie zawsze,
    dysponują kradzionymi aparatami.
    normalnym ludziom to policjanty nie zagladaja do kieszeni by wyciagnąć
    telefon, a juz o sprawdzeniu mowy nie ma
    element przstępczy, szumowiny i takich róznych dresów często rzucają
    policjanty na glebę i się ich dość szczegółowo sprawdza.
    gosciu dał dupy mając lewy telefon i teraz tworzy ledendę.
    oj nie z nami te numery koleś

  • 9. Data: 2008-01-27 19:52:40
    Od: "Dysiek" <n...@c...pl>

    > policjanci nie sprawdzaja numerów imei telefonów przy rutynowej kontroli

    [ciach, kupa bzdur]

    Twoj nick pasuje do ciebie jak ulal.

    Dysiek

  • 10. Data: 2008-01-27 19:55:34
    Od: "PYTON" <p...@r...wroc.pl>

    >A na jakiej podstawie Panowie sprawdzili jego telefon?

    Nie wiem na jakiej podstawie sprawdzili, sytuacja miala miejsce jak
    wyjezdzali z budowy samochodem ( wszyscy którzy byli w aucie to moi
    pracownicy). Zatrzymal ich patrol prewencji. Przeszukali auto sprawdzili
    wszystkie telefony i ten byl trefny. Nie wiem czy mieli do tego prawo czy
    nie i na jakiej podstawie.