  • 11. Data: 2003-01-02 07:17:18
    Temat: Odp: Kradziez na stacji benzynowej cd.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av0ooj$jtt$...@n...tpi.pl...
    > Nie wiem ile zarabiają,

    srednio małżenstwo w sumie ma koło 5000 - 6000

    Sandra

  • 12. Data: 2003-01-02 07:32:40
    Temat: Re: Kradziez na stacji benzynowej cd.
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : srednio małżenstwo w sumie ma koło 5000 - 6000

    rzekłbym, ze to nie tak źle :)

  • 13. Data: 2003-01-02 08:06:02
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:av0ooj$jtt$...@n...tpi.pl...
    >
    > srednio małżenstwo w sumie ma koło 5000 - 6000
    >
    > Sandra

    No to teraz już wiem ile i tym bardziej twierdzę że nie ma o czym mówić
    jeżeli chodzi o wysokość zarobków. Myślę że tym bardziej powinni dobrze
    wykonywać swoją pracę.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 14. Data: 2003-01-02 08:08:13
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : No to teraz już wiem ile i tym bardziej twierdzę że nie ma o czym mówić
    : jeżeli chodzi o wysokość zarobków. Myślę że tym bardziej powinni dobrze
    : wykonywać swoją pracę.

    nie wiem kto to zaczął, ale jeśli ti Ty czy mógłbyś uzasadnić twierdzenie,
    że sędziowie źle wykonują swoją pracę.
    Miałem lekki kontakt z sądami i jakoś nie odniosłem wrażenia, ze należy
    negatywnie oceniać pracę Sędziów.

    Już gorzej oceniałbym adwokatów ;)

    pozdr.

    m.

  • 15. Data: 2003-01-02 08:08:24
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av0rre$d5g$...@n...tpi.pl...
    > No to teraz już wiem ile i tym bardziej twierdzę że nie ma o czym mówić
    > jeżeli chodzi o wysokość zarobków. Myślę że tym bardziej powinni dobrze
    > wykonywać swoją pracę.

    przeciez dobrze pracujemy :-) a ,że nie pomyśli stron to już inna historia
    :-)

    :P Sandra

  • 16. Data: 2003-01-02 08:14:14
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 17. Data: 2003-01-02 08:15:06
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:018f01c2b245$f50e7c50$a740200a@zm...

    > Już gorzej oceniałbym adwokatów ;)

    adwokatów? to całkiem inna bajka :-) a niby dlaczego nie maja dobrze
    zarobić na kims kto ma np.firme ?

    Sandra :-)

  • 18. Data: 2003-01-02 08:18:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > że sędziowie źle wykonują swoją pracę.
    > Miałem lekki kontakt z sądami i jakoś nie odniosłem wrażenia, ze należy

    Szczególnie we więzieniach pełno jest niezadowolonych i negatywnie
    oceniających pracę sądów;))) Ankieta tam przeprowadzona wykazałaby ok.99%
    niezadowolonych(ten 1% tp masochiści i zimą bezdomni celowo tam trafiający).

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 19. Data: 2003-01-02 08:19:17
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > przeciez dobrze pracujemy :-) a ,że nie pomyśli stron to już inna historia
    > :-)
    >
    > :P Sandra

    zgdazam sie ze dobrze pracuja - z tym ze czasem kumoterstwo i w tych kregach
    sie zdarza - i tak chyba juz jest i to wszedzie
    co do zarobkow to ostatnio slyszalam ze najnizsza pensje w UE sedziowie maja
    we wloszech i jest to w przeliczeniu na "nasze" jakies 17 tys zl miesiecznie
    co do sprawy zarobkow - chodzi o fakt ze sedziowie czasem wydaja wyroki na
    kwoty - ktorych nie sa w stanie sobie sami wyobrazic - wiec stad moja opinia
    ze powinni zarabiac wiecej
    a o adwokatach - no coz - :-)

    ania

  • 20. Data: 2003-01-02 08:22:36
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > że sędziowie źle wykonują swoją pracę.
    > Miałem lekki kontakt z sądami i jakoś nie odniosłem wrażenia, ze należy

    Chyba źle mnie zrozumiałeś, być może ja nieściśle się wyraziłem.
    Nie napisałem słowa o tym że sędziowie źle wykonują swoją pracę
    ani lekarze (choć pewnie są i tacy), wyraziłem swoje zdanie, odpowiadając
    Ani, że nie zarobki powinny rzutować na jakość pracy, a tak wynikało z jej
    wypowiedzi, jeżeli ktoś takową podejmuje się wykonać.
    Nie wyciągaj z tego żadnych innych wniosków!

    Pozdrawiam

    Darek