  • 21. Data: 2005-11-04 19:04:42
    Temat: Re: Kradzież na parkingu firmowym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gogo" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dkg9so$bb2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Bzdura ! Zgodnie z taką "wykładnią " własność nieruchomości nie
    byłaby
    > powiązana z odpowiedzialnością za taka nieruchomosć. Nie słyszałeś o
    np.
    > odzszkodowaniach od gmin za szkody wynikłe przez dziury w drogach.
    Albo
    > o odszkodowaniu od parafii za to że spadła gałąź na cmentarzu i
    > spowodowała i spowodowała kalectwo u dziecka ? Właściciel "terenu"
    > ponosi jak najbardziej odpowiedzialność. Jest mnóstwo przepisów ,
    które
    > to regulują np. Kodeks Cywilny

    Przepisów jest mnóstwo, ale żaden nich nie wiąże odpowiedzialności
    właściciela terenu za popełnienie przestępstwa przez trzecią osobę.
    Dziura [powinna być załatana, a nie jest. Drzewa powinny być tak
    utrzymane, by nie spadały na przechodniów. Natomiast parking sam z
    siebie klapy nie ukradł raczej :-)

  • 22. Data: 2005-11-05 20:30:19
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote in message
    > Witam
    > Wczoraj na firmowym parkingu skradziono mi kompletną tylna lampę,
    złodzieje
    > wyjęli nawet plastiki rozporowe do wkrętów, aby mieć komplet.
    > Pytanie moje jest następujące: czy pracodawca w jakikolwiek sposób
    odpowiada
    > za ten parking? Czy jest możliwość jakiejś rekompensaty z jego strony?

    Wszyscy źle szukacie,
    podstawą odpowiedzialności jest fakt, że to pracodawca, a nie że właściciel
    terenu!

    A jak buchną sekretarce torebkę spod biurka??

    zajrzyjcie do KP.

    p.
    W,

  • 23. Data: 2005-11-05 20:37:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wirtualna napisał(a):

    > Wszyscy źle szukacie,
    > podstawą odpowiedzialności jest fakt, że to pracodawca, a nie że właściciel
    > terenu!
    >
    > A jak buchną sekretarce torebkę spod biurka??

    To co?

    > zajrzyjcie do KP.

    Gdzie?

    --