  • 11. Data: 2005-11-04 11:16:41
    Temat: Re: Kradzież na parkingu firmowym
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Z czego wynika odpowiedzialnośc lokalu za palto powieszone na haku nad tabliczka 'za
    palta powieszone na haku nie
    odpowiadamy' ??
    JaC

  • 12. Data: 2005-11-04 11:54:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dkffq7$47k$1@news.interia.pl>, 666 wrote:
    > Z czego wynika odpowiedzialnośc lokalu za palto powieszone na haku nad tabliczka
    'za palta powieszone na haku nie
    > odpowiadamy' ??

    Z charakteru świadczonej działalności? Widzisz jakąś analogię w przypadku
    parkingu firmowego nie świadczącego usług parkingowych ani innych które
    wymagają zaplecza w postaci parkingu?
    Ponownie, podaj podstawę odpowiedzialności prawnej właściciela terenu na
    którym ktoś bez osobnej umowy zostawił coś swojego.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2005-11-04 12:29:24
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Skad wiesz, że bez osobnej umowy?
    Czy każdy może tam wjechac, czy może wyłącznie ten, kto ma pilota / klucz / winiete?
    Czy jest regulamin?
    Czy coś podpisywał?
    JaC

  • 14. Data: 2005-11-04 12:33:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Karczmarczyk" <j...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:dkfceh$2ph3$4@node1.news.atman.pl...

    > A czy określenie "strzeżony" oznacza tylko, że na parkingu stoi cieć i
    > strzeże czy też że na parkingu soti cieć i strzeże i w razie czego
    > właściciel parkingu odpowiada za szkody?

    odpowiada za szkody. Ale pamietaj ze platny niekoniecznie = strzezony .

    P.

  • 15. Data: 2005-11-04 12:36:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dkfk2i$9ha$1@news.interia.pl>, 666 wrote:
    > Skad wiesz, że bez osobnej umowy?
    > Czy każdy może tam wjechac, czy może wyłącznie ten, kto ma pilota / klucz /
> [...]

    Nie wiem. Ale to ty byłeś łaskaw wypowiedzieć się kategorycznie i ogólnie,
    nie ja. Rozumiem, że nie podasz tej podstawy?

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2005-11-04 16:05:47
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Mam świadków, jak przyjechałem to lampa była, samochód stał przez 8 h na
    > parkingu i po pracy zauważył to kolega, że lampy nie ma.

    Wybacz, ale nie bardzo chce mi się wierzyć że Twoi koledzy dokładnie
    oglądają Twoje auto jak przyjeżdżasz do pracy :-). Teraz to już dorabiasz
    ideologię :-)

  • 17. Data: 2005-11-04 16:11:27
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Robert J. napisał(a):
    > Wybacz, ale nie bardzo chce mi się wierzyć że Twoi koledzy dokładnie
    > oglądają Twoje auto jak przyjeżdżasz do pracy :-). Teraz to już dorabiasz
    > ideologię :-)

    Cosik ściemniasz ... ja jeśli mam cokolwiek nie tak z autem,
    niedomkniętą choć na cm szybę dośż szybko dowiaduję się o tym
    via tel od kolegów któzy korzystają z tego samego samochodu ...
    To nie jest dziwne ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 18. Data: 2005-11-04 18:05:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    Nie ma żadnego przepisu, który by nakładał na właściciela terenu
    odpowiedzialność cywilną z tytułu strat spowodowanych na jego terenie.
    To byłby absurd.

  • 19. Data: 2005-11-04 18:38:30
    Od: gogo <g...@i...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >

    > Nie ma żadnego przepisu, który by nakładał na właściciela terenu
    > odpowiedzialność cywilną z tytułu strat spowodowanych na jego terenie.

    Bzdura ! Zgodnie z taką "wykładnią " własność nieruchomości nie byłaby
    powiązana z odpowiedzialnością za taka nieruchomosć. Nie słyszałeś o np.
    odzszkodowaniach od gmin za szkody wynikłe przez dziury w drogach. Albo
    o odszkodowaniu od parafii za to że spadła gałąź na cmentarzu i
    spowodowała i spowodowała kalectwo u dziecka ? Właściciel "terenu"
    ponosi jak najbardziej odpowiedzialność. Jest mnóstwo przepisów , które
    to regulują np. Kodeks Cywilny

  • 20. Data: 2005-11-04 18:40:25
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    gogo napisał(a):
> [...]
    > spowodowała i spowodowała kalectwo u dziecka ? Właściciel "terenu"
    > ponosi jak najbardziej odpowiedzialność.

    z reguły gdy można przypisać mu winę

    KG