  • 1. Data: 2005-11-03 23:06:33
    Temat: skradziono mi paszport w UK i.....
    Od: "amon_tea" <a...@o...pl>

    skradziono mi paszport w UK

    Powrocilem do Kraju na upragniony urlop.

    Z tego co sie orientuje oplata za wyrobienie nowego paszportu jest
    uzalezniona od tego, czy utracilem go z wlasnej winy, czy z innych powodow.

    natomiast Pani u mnier w biurze paszportow utrzymuje, ze oplata jest
    standartowa (300zl), oraz ze prawo do wyrobienia sobie paszportu w trybie
    przyspieszonym przysluguje tylko osobom, ktore powrocily do kraju na pogrzeb
    bliskiej osoby.

    Ja 18 listopada musze stawic sie w pracy...uwazam, ze grozba utraty stalej
    pracy jest chyba bardziej powazna, niz jakis tam pogrzeb.

    Czy ktos wie cos na ten temat.

  • 2. Data: 2005-11-03 23:17:39
    Temat: Re: skradziono mi paszport w UK i.....
    Od: buraxta <b...@g...com>

    amon_tea wrote:
    > Czy ktos wie cos na ten temat.

    A po co ci ten paszport do UK?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 3. Data: 2005-11-03 23:31:00
    Od: "amon_tea" <a...@o...pl>

    ...poniewaz czasem niektorym angielskim glabom nie wystarczy wykazac sie
    dowodem osobistym jakze unijnym...zeby zalatwic jakies sprawy..
    ..ogolnie wiekszosc spraw mam zalatwiona..ale przyda sie...

  • 4. Data: 2005-11-04 03:04:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    amon_tea wrote:
    > ....poniewaz czasem niektorym angielskim glabom nie wystarczy wykazac sie
    > dowodem osobistym jakze unijnym...zeby zalatwic jakies sprawy..
    > ...ogolnie wiekszosc spraw mam zalatwiona..ale przyda sie...

    to złóż wniosek na paszport, a przy okazji następnej wizyty go sobie
    odbierzesz.
    Miesiąc bez paszportu przezyjesz, a bilety nie są takie drogie.

  • 5. Data: 2005-11-04 08:09:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    witek napisał(a):

    > to złóż wniosek na paszport, a przy okazji następnej wizyty go sobie
    > odbierzesz.
    > Miesiąc bez paszportu przezyjesz, a bilety nie są takie drogie.

    Ewentualnie ktos go dosle (jak go ktos nie zakosi znowu) :>

  • 6. Data: 2005-11-04 13:47:24
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    > Ewentualnie ktos go dosle (jak go ktos nie zakosi znowu)

    A czasami paszportu nie trzeba odbierać osobiście?

  • 7. Data: 2005-11-04 13:54:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > A czasami paszportu nie trzeba odbierać osobiście?

    Trzeba
    Wniosek co najwyżej można pocztą wysłać.