eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKradzież cennych przedmiotów z bagażu - jaki tok postępowania › Kradzież cennych przedmiotów z bagażu - jaki tok postępowania
    From: "Ewa Ressel" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kradzież cennych przedmiotów z bagażu - jaki tok postępowania
    Date: Wed, 12 Apr 2006 12:07:11 +0000 (UTC)

    Witam,
    Sytuacja: mój mąż leciał samolotem z przesiadką. Okazało się, że jego bagaż
    zaginął (chwilowo), tzn. nie zdążył na ten sam samolot i przyleciał następnym
    (jeszcze tego samego dnia). Lotnisko przeprosiło, następnego dnia bagaż został
    bardzo kulturalnie dostarczony kurierem. Wszystko byłoby pięknie ładnie, gdyby
    nie to, że ze środka wyparował aparat fotograficzny i telefon-palmtop. Mąż
    złożył oficjalną reklamację na lotnisku, ale mam pytanie, jak postępować
    dalej. Zgłosić kradzież policji? Pójść do prawnika, żeby wysmażył stosowne
    pisemko skierowane do lotniska? Wszelkie fachowe sugestie mile widziane.
    (Uprzejmie proszę pt. Grupowiczów o powstrzymanie się od komentarzy pod hasłem
    "takie rzeczy wozi się w bagażu podręcznym", bo ta kwestia była już w zaciszu
    domowym hmm... poruszona).
    Serdecznie pozdrawiam wszystkich,
    Ewa Ressel