  • 1. Data: 2007-02-22 17:41:50
    Temat: Jak wymeldować dzieci?
    Od: tarcamion <tarcamion@g_a_z_e_t_a.pl_>

    Znajomy ma dwoje dorosłych dzieci. Jest rozwiedziony z żoną. Żonie
    pozostawił cały majątek, dom itd. Posiada też mieszkanie czynszowe, w
    którym był zameldowany przez lata on i jego dzieci, Teraz chce się
    zamienić na mieszkania. Ponieważ jego dzieci nie utrzymują z nim
    kontaktów i raczej są niewdzięczne i zdeprawowane nie inetersują się
    losem ojca. Mimo że mieszkają od od wielu lat z matką (nie tam gdzie są
    zameldowane) nie chcą rozmawiać na temat meldunku. Co może zrobić w
    takiej sytuacji?

    --
    Maciej W.

  • 2. Data: 2007-02-22 18:47:36
    Temat: Re: Jak wymeldować dzieci?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tarcamion wrote:

    > losem ojca. Mimo że mieszkają od od wielu lat z matką (nie tam gdzie są
    > zameldowane) nie chcą rozmawiać na temat meldunku. Co może zrobić w
    > takiej sytuacji?

    Wariant 1: złożyć w urzędzie gminy wniosek o wymeldowanie z urzędu jako
    uzasadnienie podając, że dana osoba się dobrowolnie wyprowadziła (mam
    nadzieję, że pół roku już minęło?)

    Wariant 2: do wariantu 1 dołożyć zawiadomienie o popełnieniu wykroczenia
    przez osobę, która się nie wymeldowała, choć się wyprowadziła.

  • 3. Data: 2007-02-22 18:49:03
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 18:41:50 +0100, tarcamion napisał(a):

    > Co może zrobić w takiej sytuacji?

    Google zamkneli?
    Ot, chocby:

    http://www.wroclaw.pl/p/970/#3

    Wydanie decyzji administracyjnej o wymeldowaniu:

    Aby otrzymać decyzję administracyjną o wymeldowaniu należy złożyć
    następujące dokumenty:
    wniosek w sprawie wymeldowania - zwykłe podanie
    dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu
    dokumenty niezbędne do załatwienia sprawy (załącznik-oryginał), np.:
    wyrok rozwodowy
    wyrok eksmisyjny
    postanowienie o wykonaniu eksmisji
    wyrok w sprawie podziału majątku

    Termin załatwienia sprawy - zgodnie z terminami przewidzianymi w Kodeksie
    Postępowania Administracyjnego

    Opłata skarbowa wynosi:
    podanie 5 zł
    załącznik 0,50 zł

    Zainteresowanemu przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium
    Odwoławczego

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2007-02-22 20:00:20
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    scream napisał(a):
    > Opłata skarbowa wynosi:
    > podanie 5 zł
    > załącznik 0,50 zł

    to już chyba nieaktualne...

    KG

  • 5. Data: 2007-02-22 22:47:47
    Od: "Maciej W." <t...@m...tlen.pl>

    > Wariant 1: złożyć w urzędzie gminy wniosek o wymeldowanie z urzędu jako
    > uzasadnienie podając, że dana osoba się dobrowolnie wyprowadziła (mam
    > nadzieję, że pół roku już minęło?)

    Minęło... minęło nawet wiele lat...

  • 6. Data: 2007-02-22 23:57:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej W. wrote:

    > Minęło... minęło nawet wiele lat...

    No właściciel mieszkania już dawno powinien złożyć wniosek o
    wymeldowanie, bo tak to też popełnia wykroczenie.