  • 1. Data: 2007-02-22 16:35:24
    Temat: Zarezerowowane auto
    Od: "Karola" <k...@g...pl>

    Jakis czas temu zarezerwowalam sobie auto z serwisu mobile.de
    Tzn skontaktowalam sie wczesniej w celu przeslania wieszej ilosci zdjec,
    potem zarezerowowalam auto, a mailem i faxem otrzymalam potwierdzenie, ze
    auto bedzie zarezerowowane do czwartku 22/02. We wtorek wieczorem
    zadzwonilam jeszcze raz do wlasciciela autokomisu zeby upewnic sie, ze auto
    jest nadal na placu, po uzyskaniu pozytywnej odpowiedzi wyslalam wynajeta
    lawete po odbior auta. Nastepnego dnia rano dostalam maila, ze auto zostalo
    sprzedane, zadzwonilam do transportu zeby zawracali. Byli juz 20km od
    miejsca odbioru, ale zawrocili.
    Mam teraz rachunek za lawete a samochodu brak. Moim bledem bylo, ze nie
    podjechali juz jak byli tak blisko i nie poprosili o pieczatke, ze byli
    tam... no ale fakturka za transport jest z okreslonego dnia i za okreslona
    czynnosc.
    Mam nadal potwierdzenie rezerwacji z pieczatka autohandlu, mailami ale co
    mam zrobic zeby odzyskac pieniazki za transport (1000km w jedna strone).
    Telefonicznie wlasciciel powiedzial, ze wplaci mi pieniadze na konto,
    poprosil o nr konta i nic.... cisza i kasy brak.
    Jest jakas mozliwosc rekompensaty za poniesione koszta? Autohandel nie
    dotrzymal umowy rezerwacji (nie bylo zaliczek itp), wiec chyba powinien
    zwrocic koszta. Do kogo sie zwrocic...? do polskiego sadu zeby scigal kogos
    z niemiec?

  • 2. Data: 2007-02-23 08:01:20
    Temat: Re: Zarezerowowane auto
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Karola" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Do kogo sie zwrocic...? do polskiego sadu zeby scigal kogos
    > z niemiec?

    raczej swoich roszczen musialbys dochodzic na ich terenie