  • 1. Data: 2003-04-16 09:46:47
    Temat: Koszty likwidacji dzialalnosci gospodarczej
    Od: "Trix" <t...@p...com>

    Witam.

    Jakie sa koszty oraz obowiazki przedsiebiorcy
    zwiazane z zawieszeniem dzialalnosci gospodarczej
    (osoba fizyczna) ?
    Czym rozni sie, od strony kosztow i formalnosci, zalozenie
    dzialalnosci gospodarczej w celu wykonania zlecenia od
    dzialalnosci na czas nieokreslony ?
    Czy istnieja mozliwosc aby zawiesic dzialalnosc gospodarcza
    i nie placic panstwu ?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    Trix.

  • 2. Data: 2003-04-17 20:57:50
    Od: "PIK" <p...@p...pl>

    "Trix"
> [...]
    > dzialalnosci na czas nieokreslony ?
    > Czy istnieja mozliwosc aby zawiesic dzialalnosc gospodarcza i nie placic

    1/ Nie ma zadnych kosztow likwidacji dzialalnosci gospodarczej. Robilem to
    niedawno likwidujac jednoosobowa firme.
    2/ Mozna zawiesic dzialalnosc gospodarcza - nie placi sie wtedy ZUS-u.
    Jeszcze niedawno w takiej sytuacji nalezalo co miesiac skladac deklaracje do
    US, ale jak jest obecnie - nie wiem. Jest limit miesiecy na ktore mozna
    zawiesic dz.g.
    3/ Nie sadze, aby bylo cos takiego jak dz.g. w celu wykonania zlecenia. Z
    tego co pamietam, kazda dzialalnosc gospodarcza jest na czas nieokreslony.