    From: "PIK" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszty likwidacji dzialalnosci gospodarczej
    Date: Thu, 17 Apr 2003 22:57:50 +0200

    "Trix"
    > Jakie sa koszty oraz obowiazki przedsiebiorcy
    > zwiazane z zawieszeniem dzialalnosci gospodarczej
    > (osoba fizyczna) ?
    > Czym rozni sie, od strony kosztow i formalnosci, zalozenie
    > dzialalnosci gospodarczej w celu wykonania zlecenia od
    > dzialalnosci na czas nieokreslony ?
    > Czy istnieja mozliwosc aby zawiesic dzialalnosc gospodarcza i nie placic
    panstwu ?

    1/ Nie ma zadnych kosztow likwidacji dzialalnosci gospodarczej. Robilem to
    niedawno likwidujac jednoosobowa firme.
    2/ Mozna zawiesic dzialalnosc gospodarcza - nie placi sie wtedy ZUS-u.
    Jeszcze niedawno w takiej sytuacji nalezalo co miesiac skladac deklaracje do
    US, ale jak jest obecnie - nie wiem. Jest limit miesiecy na ktore mozna
    zawiesic dz.g.
    3/ Nie sadze, aby bylo cos takiego jak dz.g. w celu wykonania zlecenia. Z
    tego co pamietam, kazda dzialalnosc gospodarcza jest na czas nieokreslony.