eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze przed sądem › Re: Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze przed sądem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.warszawa,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze przed sądem
    Date: Mon, 21 Sep 2015 20:55:14 +0200
    Organization: It is for me to know and for you to find out.
    Lines: 35
    Message-ID: <a...@w...eu>
    References: <a...@w...eu> <mtphub$1at$1@dont-email.me>
    <mtpibj$rb5$1@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="b18f55b6553095f52c2fc3f588802b88"; logging-data="7437";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX199c04qibHKh/gS8OGlvpcA"
    X-Face: #PQAoMu/"uESD"k74,|Q,SM1V0,*Kl#V7i\)"8[5.CL~XTkys.Qdg=[CJ8-
    Mv$ym)B(**MI#j1(7qdh;F;E"5WZsElD"==lzN39sS$]}|?EMz0:ZoF9C:)~p[n-6Fd
    <iix<Fhj^vi|3-d3k<K7vbPNS\"x)&eBI?y"Ol&YI|ZOulKr]j{0`h+8*rGrs&$_$=:
    m03}6>F9DJDi13
    Cancel-Lock: sha1:smKSA3w/g0fYBARAu1YBoreDoq8= sha1:Gy7xhDXelNUUjCTkuOdP95687oI=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.regionalne.warszawa:605894 pl.soc.prawo:751026
    [ ukryj nagłówki ]

    Shrek <...@w...pl> pisze:
    > On 2015-09-21 20:23, masti wrote:
    >> A. Filip wrote:
    >>
    >> [ciach cytat z gazety]
    >> a ty co masz na ten temat do powiedzenia?
    >
    > Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcześniej
    > również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po
    > szynach, to coś się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były
    > obręcze, bo łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali
    > niż szyny. Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie
    > ustalili z jakiej stali mają być te nieszczęsne obręcze (chyba że to
    > monobloki).
    >
    > Shrek.

    Teraz ma to być coś innego.

    http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/problem
    -metra-z-kolami-inspiro-brak-woli-wspolpracy-siemens
    a-50407.html
    | [...] Według obserwacji przewoźnika problemy wynikają z konstrukcji wózka,
    | nieuwzględniającej profilu linii. Kontakt koła i szyny następuje w zdecydowanej
    | większości przypadku w dwóch miejscach - powierzchni tocznej, jak i obrzeża
    | koła - podczas gdy w pozostałych składach styk jest przeważnie jednopunktowy.
    |
    | - Fakty pozwalają nam przypuszczać, że w tym przypadku winny jest tabor. W
    | zleconych przez nas badaniach jest wyraźna sugestia, że przyczyną jest
    | podłużna sztywność wózka - ponad dwukrotnie większa niż w przypadku pojazdu
    | Metropolis, który jest konstrukcją tego samego typu. To powoduje dwupunktową
    | pracę tych pojazdów i jest *błędem projektowym*. [...]

    --
    A. Filip
    Ci, którzy studiują księgi, nie pragną przez to uzyskać godności, lecz ich
    umysł pragnie zgłębić wiedzę. (Przysłowie mandżurskie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1