  • 31. Data: 2008-07-18 23:23:56
    Temat: Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Stawiasz tezę że to umowa "do której stosuje się warunki zlecenia"
    > i z okazji "dochowania staranności" można kazać się klientowi
    > wypchać, mimo że wzięło się pieniądze i winy klienta TEŻ nie ma?
    > Może i coś w tym jest...

    Raczej chodzi mi o to, ze chcącemu nie dzieje się krzywda. Skoro klient tak
    się umówił ...

  • 32. Data: 2008-07-19 05:27:41
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Twoje rosyjskie powiedzonko jest równie bezsensowne jak reszta postu

    Bo miało być:

    "oni udaja ze nam placa, my udajemy ze pracujemy"

    Pozdrawiam Przemek

  • 33. Data: 2008-07-19 08:50:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Jul 2008, Robert Tomasik wrote:

    > Raczej chodzi mi o to, ze chcącemu nie dzieje się krzywda. Skoro klient tak
    > się umówił ...

    Hm... a nie jest to aby trochę naciągnięte?
    Klient się *nie* umawiał że "może nie działać".

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2008-07-19 18:34:18
    Od: kam <...@...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > To jest skutek "europeizacji" przepisów.

    ale ja wiem, że jest taka ustawa
    tylko co to ma wspólnego z kodeksem karnym?
    proponuję też wczytać się w zasady odpowiedzialności

    KG