  • 1. Data: 2008-07-17 14:15:42
    Temat: Wezwanie jako świadek - ciąza + urlop
    Od: j...@o...pl

    Witam,

    Moja żona w polowie sierpnia jest wezwana jako świadek na sprawę
    rozwodową.

    Ponieważ:

    1. Jest w ciąży i bardzo źle się czuje - lekarz kazał jej unikać
    stresu jak ognia, przebywa na zwolnieniu lekarskim i raczej będzie na
    zwolnieniu aż do porodu

    2. Jest to okres mojego urlopu - i jeżeli tylko jej lekarz na to
    zezwoli w tym okresie będziemy przebywać na urlopie nad morzem

    to bardzo by mi zależalo na przelozeniu tej rozprawy.

    Moje pytanie jest taki:

    1. Gdzie można w Łodzi uzyskać zwolnienie od lekarza bieglego
    sądowego?

    2. Czy zaplanowany wcześniej urlop wypoczynkowy jest podstawą do
    zwolnienia? Nie mam niestety żadnego KP - jeździmy od lat w to samo
    miejsce i sprawe zalatwiamy na telefon, ale nocujemy u osoby ktora
    prowadzi leganie ośrodek - tak więc mogę dostarczyć jakieś
    potwierdzenie rezerwacji.

    Prosilbym o jakieś porady w tej sprawie - jutro jadę rano do sądu i
    nie chcialbym byc zielony kompletnie.

    Pozdrawiam

    Jarek

    PS. W gazecoie prawnej znalazlem artykul, ze ponoć przyjeto jakas
    nowele, że przepis odnosnie lekarzy sądowych obowiązuje dopiero od
    2009 roku ze względu na brak lekarzy - wiec moze wystarczy zwolnienie
    od lekarza prowadzącego ciąże?

  • 2. Data: 2008-07-17 14:39:49
    Temat: Re: Wezwanie jako świadek - ciąza + urlop
    Od: Johnson <j...@n...pl>