  • 31. Data: 2019-01-18 13:01:33
    Temat: Re: Kopiowanie uzasadnień.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-18 o 12:46, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > Ja tak sugeruję? Wręcz przeciwnie debilu Malinowski, w tamtych czasach też
    > działało C&P to sugerowałem pisząc "niezależnie [...]..."

    Na maszynie do pisania nie działało.

    Już pomijając fakt, że właśnie o te teoretyczne kopiuj-wklej się
    rozchodzi (a właściwie: o wydanie wyroku przed zakończeniem rozprawy),
    więc bez względu na to, czy to była sprawa z góry przygotowanym wyrokiem
    na maszynie do pisania, czy wyrok był napisany przez kopiuj-wklej z
    innych źródeł w 60 minut, tak samo źle świadczy to o jakości procesu.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2019-01-18 13:54:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    >Spokojnie składasz wniosek do prezesa sądu o udostępnienie Ci
    >orzeczenia z uzasadnieniem - w trybie ustawy o dostępie do informacji
    publicznej.
    >Organ ma 14 dni. Najwięcej czasu i energii zajmuje im anonimizacja.

    A czy to jest informacja publiczna ?

    Sa szczegolowe przepisy - prezes sadu moze udzielic dostepu osobie
    postronnej ... ale czy musi ?

    -----
    > nie możesz później pójść do sekretariatu jako niestrona i zażądać
    > wglądu do orzeczenia.

    J.

  • 33. Data: 2019-01-18 17:24:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2019 o 09:31, Liwiusz pisze:

    > Sugerujesz, że wchodzi w posiadanie treści tych wyroków bezprawnie?

    Niekoniecznie - zapewne był pełnomocnikiem (nawet jak nie fizycznie to
    papiery do pełnomocnictwa zapewne ma), jak nie on, to ktoś z jego
    działu. Pytanie co to za ustalona linia orzecznictwa, jak niepublikowana;)

    Shrek

  • 34. Data: 2019-01-18 17:26:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2019 o 08:54, ń pisze:
    > Pismo do pełnomocnika czy pismo do strony reprezentowanej przez
    > pełnomocnika?

    Do strony. Ale jeśli mam pełnomocnitwo to przecież z automatu i do mnie
    - to nie jest korespondencja prywatna, tylko pismo procesowe.

    Shrek

  • 35. Data: 2019-01-18 17:43:45
    Od: ń <k...@t...sie>

    Tak.
    Jawne wyroki są informacją publiczną.

    -----

  • 36. Data: 2019-01-20 04:35:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    > Ale mi o zasade chodzi - jest ustawa, jest rozporzadzenie do niej, to
    > czemu nie mialby minister rozeslac wyjasnienia, jak rozporzadzenie
    > interpretowac.

    Pewnie można, bo dlaczego nie, ale tu (w wyjściowej sprawie) jest mowa o
    kilku ładnych stronach uzasadnienia. Kiepsko to wygląda na jakiś ogólny
    wzorzec wyroku czy wskazówki orzecznicze. Za to klarownie wskazuje na
    dostęp do akt innej sprawy, więc jeśli dostępu być nie powinno, to
    niedobrze.

    --
    Marcin

  • 37. Data: 2019-01-21 14:28:15