    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Kopiowanie uzasadnień.
    Date: Sun, 20 Jan 2019 03:35:46 GMT

    On 2019-01-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    > Ale mi o zasade chodzi - jest ustawa, jest rozporzadzenie do niej, to
    > czemu nie mialby minister rozeslac wyjasnienia, jak rozporzadzenie
    > interpretowac.

    Pewnie można, bo dlaczego nie, ale tu (w wyjściowej sprawie) jest mowa o
    kilku ładnych stronach uzasadnienia. Kiepsko to wygląda na jakiś ogólny
    wzorzec wyroku czy wskazówki orzecznicze. Za to klarownie wskazuje na
    dostęp do akt innej sprawy, więc jeśli dostępu być nie powinno, to
    niedobrze.

    --
    Marcin