  • 1. Data: 2003-08-25 07:44:18
    Temat: Kontrola skarbowa.
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanko, bo nie jestem pewien. Czy kontrola skarbowa może doczepić się
    do praywatnego samochodu,
    który wykorzystywałem w sprawach firmowych (benzynowy). Wiem, że to troszke
    niespójne, ale sprawa jest bardziej skomplikownana. Chodzi mi głównie o to,
    czy mogą mieć jakieś ale. Prowadzę działalność gospodarczą i nie zalegam z
    długami.

    Pzdr.
    Gali

  • 2. Data: 2003-08-25 08:32:11
    Temat: Re: Kontrola skarbowa.
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Galileon" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    się
    > do praywatnego samochodu,
    > który wykorzystywałem w sprawach firmowych (benzynowy).

    Moze...

> [...]
    to,
    > czy mogą mieć jakieś ale. Prowadzę działalność gospodarczą i nie zalegam z

    A jak chcesz sie cos dowiedziec to i sam musisz cos powiedziec.
    Wrozek tu coraz mniej...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-08-25 09:03:01
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bich8v$mo5$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> [...]
    >
    > Moze...

    > to,
    >
    > A jak chcesz sie cos dowiedziec to i sam musisz cos powiedziec.

    ;)
    Wytuacja wygląda tak.
    Kupiłem samochód od znajomego i umówiłem się z nim w taki sposób, że przez 3
    miesiące będziemy przepisywać umowę, żeby odroczyć koszty przerejestrowania
    i pzu. Po tygodniu od kupna oznajmił mi, że miał kontrolę
    skarbową w firmie i musiał pokazać dowód , że sprzedał auto. Auto nie było
    zarejestrowana na firmę.
    Dlatego pytam, żeby się upewnić, że mnie robi w konia.

    Pzdr.
    Gali

  • 4. Data: 2003-08-25 09:13:57
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Galileon"[...]

> [...]
    > zarejestrowana na firmę.
    > Dlatego pytam, żeby się upewnić, że mnie robi w konia.

    Robi czy nie robi - jest umowa trzeba przerejestrowac i juz...
    Ale jak obi, to czy na pewno nie bylo owo auto Srodkiem Trwalym ?

    Bo jesli robi w knia i bylo, tomoze byc goraca...

    Wracajac do pytania.

    Jesli mial ewidencje przebiegu- poprosili o wykazanie ze samochod "nalezy
    do podatnika"
    lecz niemial dokumentow samochodu, wiec pokazal umowe sprzedazy.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-08-25 09:20:19
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bicjn8$6mv$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> [...]
    > Ale jak obi, to czy na pewno nie bylo owo auto Srodkiem Trwalym ?
    >
    > Bo jesli robi w knia i bylo, tomoze byc goraca...

    Nie było.
    więc ... robi??

  • 6. Data: 2003-08-25 09:25:27
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Galileon" [...]

    > Nie było.
    > więc ... robi??

    Moze nie robi...
    moze rzeczywiscie poprosili o dowod ze auto z Ewidencji przebiegu
    jest jego wlasnoscia.... A juz nie jest...

    Boguslaw

  • 7. Data: 2003-08-25 09:28:49
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bickcq$a4l$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Użytkownik "Galileon" [...]
    >

    > Moze nie robi...
    > moze rzeczywiscie poprosili o dowod ze auto z Ewidencji przebiegu
    > jest jego wlasnoscia.... A juz nie jest...
    >
    > Boguslaw

    No może,
    Dzięki bardzo za odpowiedź.

    Pzdr.