  • 1. Data: 2003-08-25 06:21:43
    Temat: dotyczy sprawy o alimenty
    Od: "Pablo" <k...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów...

    Mam takie małe pytanko... Czy na sprawie o zniesienie obowiązku
    alimentacyjnego adwokat ojca moze zarządać od sądu powołania biegłego
    księgowego do sprawdzenia wysokosci zarobków córki (pozwanej)? Na pierwszej
    rozprawie moja siostra przedstawiła wszelkie dokumenty zaświadczajace o
    wysokosci zarobków z firmy, zaśw z Urzędu Skarbowego..... Sprawę wygrała, a
    teraz ojciec chce sie odwołać i jego pani adwokat wnosi o powołanie właśnie
    kogos takiego.... Moze..?

    Z góry dziękuje za odpowiedzi...

    Pablo

  • 2. Data: 2003-08-25 08:37:53
    Temat: Re: dotyczy sprawy o alimenty
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Pablo <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bic9tc$1v3$...@n...onet.pl...
> [...]
    > wysokosci zarobków z firmy, zaśw z Urzędu Skarbowego..... Sprawę wygrała,
    > teraz ojciec chce sie odwołać i jego pani adwokat wnosi o powołanie

    w jakim celu? podaje powód dla ktorego chce powolac biegłego ? ma na mysli
    złe wyliczenie czy tez fałszowanie dokumentu bo przy tym drugim jesli jest
    takie podejrzenie sędzia może wydać zarządzenie o przekazaniu sprawy do
    prokuratora a tą zawiescic do czasu rozstrzygnięcia

    Sandra