  • 1. Data: 2012-08-23 12:28:54
    Temat: Kontrahent z sieci
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Jakie są zagrożenia prawne wynikające, z opisu przebiegu transakcji z
    niegodnym kontrahentem z sieci, używając jego imienia i nazwiska?
    Pozwoliłem sobie opisać na forum sytuację, której doświadczyłem jakieś 4
    lata temu w odpowiedzi na podobny post dotyczący kontrowersyjnej
    działalności firmy tego człowieka... Dzisiaj ten człowiek zadzwonił do
    mnie sugerując konsekwencje prawne, jeśli nie usunę tego z sieci. Dodam,
    że opisałem jedynie fakty, które miały miejsce, zanim rozpoczął
    działalność gospodarczą.

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2012-08-23 14:32:25
    Temat: Re: Kontrahent z sieci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.08.2012 12:28, OMSON pisze:

> [...]
    > mnie sugerując konsekwencje prawne, jeśli nie usunę tego z sieci. Dodam,
    > że opisałem jedynie fakty, które miały miejsce, zanim rozpoczął

    A jesteś w stanie ich dowieść?

    PS: rozmowy nagrywaj - zawsze może coś "chlapnąć".