eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Zatrzymanie zaplaty a negatywne rozpatrzenie reklamacji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2012-08-22 21:16:06
    Temat: Zatrzymanie zaplaty a negatywne rozpatrzenie reklamacji
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Witam

    Jako przedsiebiorca (jednoosobowa dzial. gosp.) zawarlem z firma Netia
    promocyjna umowe o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych w postaci (w
    skrócie) dostepu do internetu i stalego adresu IP. W zwiazku z niewlasciwym
    dzialaniem uslugi zlozylem reklamacje, która Netia odrzucila wskazujac punkt
    regulaminu "ponosi odpowiedzialnosc jedynie w zakresie okreslonym w
    regulaminie" (w dalszej niewskazanej czesci mowa jest o zobowiazaniu z
    umowy).
    Nie zgadzam sie z takim rozstrzygnieciem reklamacji, poniewaz Netia
    zobowiazala sie do swiadczenia uslugi w umowie a w swoim regulaminie nie
    publikuje szczególów korzystania ze swoich uslug.

    Kiedy zlozylem reklamacje nie informujac Netii wstrzymalem platnosci od
    zgloszenia niedzialania az do jej uruchomienia (teraz place) w nadziei, ze
    reklamacja zostanie uwzgledniona chociaz w jakiejs czesci. Niestety tak sie
    nie stalo. Teraz w zwiazku z otrzymaniem grozby blokady uslug "ze wzgledu na
    zaleglosci" chcialbym poinformowac Netie o zatrzymaniu tej zaplaty by
    zabezpieczyc realizacje dalszej czesci uslugi.

    Czy ktos móglby rozjasnic mi troche stan prawny, tj czy takie postepowanie
    stanowi jakiekolwiek zabezpieczenie i czy to sie w ogóle "kupy trzyma" w
    sensie winy Netii.

    Cala sprawa wyglada tak z powodu zachowania Netii. Kiedy zauwazylem
    niedzialanie uslugi podjalem starania o jej naprawienie przez kontakt z
    biurem obslugi klienta i póltoragodzinna (!) rozmowe z konsultantami, którzy
    nie potrafili poprawic konfiguracji dostarczanego przez Netie urzadzenia,
    wiec zakonczylem kontakt zlozeniem reklamacji z przydzieleniem numeru
    sprawy. "Konsultacje" wskazywaly jasno, ze ta usluga nie dzialala od samego
    poczatku uruchamiania. Przez mniej wiecej 3 miesiace sprawa nie zajmowalem
    sie a zadnego kontaktu ze strony Netii nie bylo, wiec w koncu przygotowalem
    i wyslalem pismo odwolujace sie do zlozonej reklamacji. Jednoczesnie w
    systemie elektronicznym poprosilem o szybkie udzielenie odpowiedzi na nia i
    w tymze systemie elektronicznym otrzymalem odpowiedz, ze reklamacja zostala
    anulowana przez pracownika oraz, ze usluga zostala uruchomiona (poprawiona
    tak, ze faktycznie stwierdzilem jej dzialanie), czyli z bezczynnosci Netii
    usluga nie dzialala kolejne 3 miesiace. Potem dostalem poleconym negatywne
    rozpatrzenie wydaje sie wlasciwej reklamacji z tym odwolaniem do regulaminu
    i podpierajace sie nowym terminem (dawno minelo ustawowe 30 dni na
    udzielenie odpowiedzi).

    Jesli w tej sprawie jest moja slusznosc to sklonny jestem zatrudnic
    prawnika, ale chcialbym najpierw rozszerzyc swoje horyzonty. Tak, ze dzieki
    za wszelkie uwagi.

    Pozdrawiam

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1