  • 1. Data: 2012-08-22 20:54:11
    Temat: podpisana umowa w domu
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    Hej
    Rodzice podpisali umowę na internet w domu, był przedstawiciel.
    Podpisali ją 8 dni temu.
    Przeczytałem tą umowę i ogólnie mówiąc jest zagmatwana, przedstawiciel
    mówił co innego a w umowie jest co innego. Umowę czytali, ale mało
    rozumieją z tego.
    Czy jak umowę podpisali u siebie w domu, sami po przedstawiciela
    dzwonili, to mogą od niej odstąpić skoro nie minęło 10 dni?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-08-22 21:14:16
    Temat: Re: podpisana umowa w domu
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-08-22 20:54, Jawi pisze:
> [...]
    > Czy jak umowę podpisali u siebie w domu, sami po przedstawiciela
    > dzwonili, to mogą od niej odstąpić skoro nie minęło 10 dni?

    Mogą.
    Ust. o ochr. niekt. praw kons. i ...
    Art. 2.
    1. Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od
    niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na
    piśmie w terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy. Do zachowania tego
    terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

  • 3. Data: 2012-08-22 22:02:27
    Od: Jawi <t...@p...pl>

  • 4. Data: 2012-08-24 11:21:03
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 22 Aug 2012 21:14:16 +0200, SQLwiel napisał(a):

    > Mogą.

    Chyba, że zgodzili się na wcześniejsze rozpoczęcie realizacji tej umowy
    niż te 10 dni.

  • 5. Data: 2012-08-26 02:21:05
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-08-24 11:21, jureq pisze:

    > Chyba, że zgodzili się na wcześniejsze rozpoczęcie realizacji tej umowy
    > niż te 10 dni.

    Nie, monter nie zdążył przyjść i uruchomić usługi, a byłem odstąpić od
    umowy.