  • 11. Data: 2004-02-10 17:54:55
    Temat: Re: Konkurencja ?
    Od: "Wacek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:c08c2e$45b$6@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Prosze dokladnie sprawdzic, bo moze jeszcze sie czegos pan w tej umowie
    > doczyta.
    > N.P czy owo "rozwiazanie" dotyczy "zerwania" umowy przez tamta strone.
    >
    > Poza tym o tym czy umowa jest ajencyjna swiadczy nie tytul, a tresc.
    >
    > Boguslaw

    Dokładnie to umowa wygasła, była zawarta do końca 2003 r. Była to umowa
    zlecenie w zakresie sprzedaży (art. kosmetycznyh) pomiędzy spółką z
    o.o.(zleceniodawcą) i mną (jednoosobowa działalność g.).
    Zapis ograniczający brzmi: "zleceniobiorcę obowiązuje zakaz oferowania na
    własny rachunek artykułów branży kosmetycznej przez okres 2 lat od
    zakończenia umowy".
    Czy taki zapis jest dopuszczalny?
    Jakie mogę ponieść konsekwencje w jego wyniku?

    Pozdrawiam Grupę.

  • 12. Data: 2004-02-11 09:51:47
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Wacek wrote:

> [...]
    > Zapis ograniczający brzmi: "zleceniobiorcę obowiązuje zakaz oferowania na
    > własny rachunek artykułów branży kosmetycznej przez okres 2 lat od

    No a na rachunek zony/mamy ?

    > Czy taki zapis jest dopuszczalny?

    Mysle, ze "widzialy galy co podpisywaly"

    > Jakie mogę ponieść konsekwencje w jego wyniku?

    Pewnie zadne....
    Zlamanie tego zapisu niosloby konsekwencje na wniosek
    "poszkodowanego"... ale .. Kazdy odpowiadaz a siebie..

    Boguslaw