  • 1. Data: 2004-02-07 18:54:18
    Temat: Ustalenie zatrudnienia.
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Mam taki problem
    Wytoczyłem sprawę mechanikowi, którego reprezentuje go przed sądem niby jego
    pracownik. Jednak jestem przekonany, że nie jest zatrudniony u niego, a tym
    samym nie może go reprezentować. Na moje wizyty w ZUS powiedzieli, ze takich
    danych nie udostępniają. Mój wniosek do Sądu o przedstawienie przez
    pozwanego umowy o pracę pozostał bez odpowiedzi. Co robić?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-07 20:29:27
    Temat: Re: Ustalenie zatrudnienia.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Pozostaje Ci doniesienie do kontroli legalności zatrudnienia. Znajduje się
    coś takiego przy urzędach wojewódzkich.