  • 1. Data: 2003-12-09 20:24:20
    Temat: Koniec DG? definitywny?
    Od: "Bogdan Zawierski" <n...@p...pl>

    Witam

    Prowadzilem dzialalnosc gospodarcza (jednoosobowa) przez 3 lata,
    zlikwidowalem ja 1.09.2003 roku . Nie bede moze narazie pisal dlaczego, ale
    bardzo chcialbym ja przywrocic do zycia. Decyzja ktora podjalem zamykajac
    firme byla jedna z najbardziej blednych w mojej pracy zawodowej i zyciu, nie
    bylem swiadom ogromu konsekwencji i problemow jakie mnie czekaly.

    Czy cos takiego jest wogole mozliwe,(moze jest jakis ukryty "kruczek") wiem
    ze to moze glupie pytanie ale czasami zdarzaja sie cuda. :)
    Jezeli ktos zamyka firme to musi byc odrazu skazany na wieczna niemozliwosc
    cofniecia swojej decyzji , przeciez to tylko papiery.

    Pozdrawiam

    Bogdan

  • 2. Data: 2003-12-09 20:32:07
    Temat: Re: Koniec DG? definitywny?
    Od: "MarekZ" <m...@s...org.pl>

    Użytkownik "Bogdan Zawierski" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ale
    > bardzo chcialbym ja przywrocic do zycia.

    Nabijasz sie, prawda ? No normalnie, idz i zarejestruj ja od nowa... Jakie
    widzisz przeszkody ? NIP bedzie ten sam. Nazwa tez moze byc ta sama, jesli
    chcesz. Regon to nie wiem, chyba nawet jesli podasz taki sam zakres
    dzialalnosci, bedzie inny. Ale jakie to ma znaczenie.

    marekz

  • 3. Data: 2003-12-10 07:14:14
    Od: "Bogdan Zawierski" <n...@p...pl>

    > Nabijasz sie, prawda ? No normalnie, idz i zarejestruj ja od nowa... Jakie
    > widzisz przeszkody ? NIP bedzie ten sam. Nazwa tez moze byc ta sama, jesli
    > chcesz.

    Nie nabijam sie , zgadza sie Marku nazwa, adres, nip bedzie taki sam, ale mi
    najbardziej zalezy na ciaglasci podatkowej tzn chcialbym przykladowo zrobic
    korekte faktury.Czy bede mogl w tym przypadku?

    pzdr

  • 4. Data: 2004-01-20 12:11:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Dec 2003, Bogdan Zawierski wrote:
    [...]
> [...]
    >+ najbardziej zalezy na ciaglasci podatkowej tzn chcialbym przykladowo zrobic
    >+ korekte faktury.Czy bede mogl w tym przypadku?

    Odpowiedz sobie na pytanie: kto jest podatnikiem ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)