  • 11. Data: 2005-05-25 18:21:15
    Temat: Re: Konfiskata komputera
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Słuchaj oni mieli nakaz z prokuratury na zabranie wszystkich nośników
    > danych.

    no to w przypadku Twoich kolegow nieuzasadnionym bylo zabranie calego
    komputera,
    nosnik danych to dysk a nie caly komputer,

    >Jeżeli bym nie dał to by sobie siłą wzięli, i nie miałem zabardzo
    > do gadania. Więc co miałem zrobić jak się pierwszy raz spotkałem z taką
    > sytuacją.

    a co zesz przeskrobal ?

    P.

  • 12. Data: 2005-05-25 19:40:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Łukasz" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Słuchaj oni mieli nakaz z prokuratury na zabranie wszystkich nośników
    > danych. Jeżeli bym nie dał to by sobie siłą wzięli, i nie miałem zabardzo
    > do gadania.

    Weź od Przemusia numer telefonu. Jak przyjdą drugi raz to do niego zadzwoń a
    on nadjedzie i ich (tych złych zabieraczy komputerów) pobije;))) Nic mu nie
    zrobia bo ze swoim zdrowiem psychicznym jest nietykalny;))

    --
    Pozdr
    Leszek

    Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post. Jeśli z prawa tego nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko Tobie.

  • 13. Data: 2005-05-25 20:01:15
    Od: "Adam" <A...@w...pl>

    >Wielokrotnie dzwoniłem i
    > pytałem się kiedy mi oddadzą ale dostawałem tę samą odpowiedź że są
    > sprawdzane i że jeszcze tydzień góra dwa i tak to się już przeciąga 3,5
    > miesiąca.

    Witam.

    No to jest nas przynajmniej dwóch.
    Mi też prawie 3 miesiące temu zabrali 2 dyski w tym jeden uszkodzony (bad
    sektory) w trakcie naprawy.
    Tylko dyski, bo nie dałem zabrać całego kompa.
    I też zwodzą , ściemniają, za każdym razem jak pójdę czy zadzwonię to słyszę
    inną wersję.

    Skoro studiujesz to może masz jakiś ambitnych kolegów z prawa którzy doradzą
    co z tym fantem zrobić bo nerwica człowieka bierze, że tyle czasu dyski
    bezsensownie sobie gdzieś tam leżą a gwarancja na nie leci nieubłaganie.

    --
    Pozdrawiam.
    Adam

  • 14. Data: 2005-05-25 21:05:43
    Od: "klon Boukuna" <r...@h...com>

    Mają kradzione klimy, czas na laptopy ;-)

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d72dt1$og9$1@inews.gazeta.pl...

  • 15. Data: 2005-05-25 21:11:51
    Od: Łukasz <s...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2005 20:21:15 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > no to w przypadku Twoich kolegow nieuzasadnionym bylo zabranie calego
    > komputera,
    Im to powiedz nie mnie, ja to wiem

    > a co zesz przeskrobal ?

    Ja nic nie przeskrobałem, ale jak już wcześniej pisałem wzięli w celu
    znalezienia czegoś co by im pomogło rozwiązać sprawe.

    Ale nie o to się rozchodzi, wzięli-spoko, niech sobie sprawdzają. Rozchodzi
    się o to że miało to trwać dwa tyg. maxymalnie miesiąc, a oni odpierdalają
    maniane i trzymają już 3,5 miecha. Więc zadam jeszcze raz pytanie co moge
    jeszcze zrobić żeby odzyskać kompa szybciej bo takie było moja pytanie w
    moim poście.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2005-05-25 22:22:01
    Od: Łukasz <s...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2005 20:17:59 +0200, HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Użytkownik "Łukasz" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Archiwum grupy się kłania http://tinyurl.com/a9ek3
    >
    > HaNkA

    W tym archiwum jest opisane konfiskata komputera w sprawie nie legalnego
    softu, a ja o co innego pytałem. Po drugie zażalenie złożyłem i jak to
    napisałem nic nie dało bo mnie olali. Ja po prostu pytam co moge jeszcze
    zrobić?a tego w tamtych archiwach nie ma. Gdzie moge jeszcze isć ? do
    gazety niech nagłośnią sprawe może to pomoże, zwłaszcza że teraz dzieją się
    takie jaja w policji(korubstwa itp. machlojki) więc może się przestraszą.
    Tylko nie wiem czy jest sens wchodzić w takie coś bo to porywanie się z
    motyką na słońce i mogą się zemścić w jakiś sposób np. czepią się mp3 lub
    nielegalnego softu bo posiadam tak owy(zresztą kto w polsce nie posiada
    :]). A może iść z tym do prezydenta ? :] albo napisać do trybunału praw
    człowieka w Strasburgu. Bo to jest moja własność i oni powinni to jak
    najszybciej sprawdzić, i wkurwia mnie to, że żadne przepisy prawne nie
    regulują jak długo mogą trzymać ten sprzęt a ja trace na tym kase i się
    denerwuje a sprzęt jak to kolega napisał leży i się kurzy. Po roku mi
    zaużmy oddają i powiedzą no przepraszamy że tak długo nic nie znależlismy
    wielkie sory. A po roku to ja sobie taki komputer moge w dupe wsadzić.
    Dlatego pytam się również czy moge się domagać jakiegoś odszkodowania z
    tego tytułu, bo dla mnie to co oni robią to jest bezprawne kurestwo.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2005-05-25 22:24:19
    Od: Łukasz <s...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2005 22:01:15 +0200, Adam napisał(a):

> [...]
    > co z tym fantem zrobić bo nerwica człowieka bierze, że tyle czasu dyski
    > bezsensownie sobie gdzieś tam leżą a gwarancja na nie leci nieubłaganie.
    No właśnie pytałem się wielu ludzi ale nikt nie jest mi w stanie pomóc
    dlatego wszedłem tutaj z nadzieją , że ktoś był w podobnej sytuacji i mi
    doradzi co mam robić. A to co się dzieje z twoimi dyskami i zmoim kompem to
    jest czyste kurestwo ;]

  • 18. Data: 2005-05-26 11:29:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Weź od Przemusia numer telefonu. Jak przyjdą drugi raz to do niego zadzwoń
    > a on nadjedzie i ich (tych złych zabieraczy komputerów) pobije;))) Nic mu
    > nie zrobia bo ze swoim zdrowiem psychicznym jest nietykalny;))

    widze ze juz CIe wypuscili z szpitala psych. (dlugo nie pisales)

    P.

    ps.
    moze ty nalezyssz do ludzi ktorzy daja soba pomiatac, ja nie,