    From: Łukasz <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konfiskata komputera
    Date: Thu, 26 May 2005 00:22:01 +0200

    Dnia Wed, 25 May 2005 20:17:59 +0200, HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Użytkownik "Łukasz" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Archiwum grupy się kłania http://tinyurl.com/a9ek3
    >
    > HaNkA

    W tym archiwum jest opisane konfiskata komputera w sprawie nie legalnego
    softu, a ja o co innego pytałem. Po drugie zażalenie złożyłem i jak to
    napisałem nic nie dało bo mnie olali. Ja po prostu pytam co moge jeszcze
    zrobić?a tego w tamtych archiwach nie ma. Gdzie moge jeszcze isć ? do
    gazety niech nagłośnią sprawe może to pomoże, zwłaszcza że teraz dzieją się
    takie jaja w policji(korubstwa itp. machlojki) więc może się przestraszą.
    Tylko nie wiem czy jest sens wchodzić w takie coś bo to porywanie się z
    motyką na słońce i mogą się zemścić w jakiś sposób np. czepią się mp3 lub
    nielegalnego softu bo posiadam tak owy(zresztą kto w polsce nie posiada
    :]). A może iść z tym do prezydenta ? :] albo napisać do trybunału praw
    człowieka w Strasburgu. Bo to jest moja własność i oni powinni to jak
    najszybciej sprawdzić, i wkurwia mnie to, że żadne przepisy prawne nie
    regulują jak długo mogą trzymać ten sprzęt a ja trace na tym kase i się
    denerwuje a sprzęt jak to kolega napisał leży i się kurzy. Po roku mi
    zaużmy oddają i powiedzą no przepraszamy że tak długo nic nie znależlismy
    wielkie sory. A po roku to ja sobie taki komputer moge w dupe wsadzić.
    Dlatego pytam się również czy moge się domagać jakiegoś odszkodowania z
    tego tytułu, bo dla mnie to co oni robią to jest bezprawne kurestwo.