  • 1. Data: 2003-02-19 08:46:22
    Temat: Koncepcja nowoczesnej kary kryminalnej
    Od: "Siwy" <s...@p...com>

    Nie jestem prawnikiem, ale w tlumaczeniu na jezyk polski tak miejwiecej
    brzmi ten temat na ktory musi napisac cos moja dziewczyna. Poszukiwania w
    wyszukiwarkach nie przyniosly zadnych rezultatow. Czy mogl bu mi ktos
    podeslac spis literatury ewentualnie linki albo jakies materialy na ten
    temat.

  • 2. Data: 2003-02-19 10:52:57
    Temat: Re: Koncepcja nowoczesnej kary kryminalnej
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Kazdy podrecznik prawa karnego zawiera zarys problemu i odeslanie w
    przypisach do literatury fachowej.

    --
    Depi.