  • 1. Data: 2011-10-27 14:03:56
    Temat: Staż
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam.
    Mam taki problem. Otóż odbywam staż (kończy się z końcem roku) w pewnej firmie.
    Jak wiadomo firma jest zobowiązana do zatrudnienia po stażu (z tego co wiem).
    Dziś po rozmowie z właścicielem firmy mam dwa wyjścia:
    - odbywam staż do końca, ale muszę napisać oświadczenie, że nie chcę być
    zatrudniony w tej firmie
    - za miesiąc firma zrywa umowę z UP.

    Który z wariantów jest lepszy? Nie chcę tracić "wynagrodzenia", ani
    ubezpieczenia zdrowotnego.

  • 2. Data: 2011-10-27 17:19:40
    Temat: Re: Staż
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-27 16:03, qwerty pisze:
> [...]
    > zatrudniony w tej firmie
    > - za miesiąc firma zrywa umowę z UP.
    >
    > Który z wariantów jest lepszy? Nie chcę tracić "wynagrodzenia", ani

    A niech zrywa umowę. Na pohybel skur....m.
    pwz

  • 3. Data: 2011-10-27 18:51:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Oct 2011, pwz wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A niech zrywa umowę. Na pohybel skur....m.

    I z tego będzie miał ubezpieczenie zdrowotne?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2011-10-28 17:34:37
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    > Który z wariantów jest lepszy? Nie chcę tracić "wynagrodzenia", ani
    > ubezpieczenia zdrowotnego.

    Jak napiszesz takie oświadczenie, to z tego co wiem PUP może cię
    wyrejestrowac z ewidecji. Jak oni zerwą z PUPem umowę, to dalej będziesz
    osobą bezrobotną. A składki zdrowotne za bezrobotnych opłaca PUP.
    Wynagrodzenie, wydaje się, że i tak i tak stracisz :/

  • 5. Data: 2011-10-28 19:25:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "newsy" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > składki zdrowotne za bezrobotnych opłaca PUP. Wynagrodzenie, wydaje się, że i

    W oświadczeniu bezrobotnego skierowanego do odbycia stażu u organizatora jest
    napisane:
    "W przypadku przerwania stażu z własnej winy (z wyjątkiem podjęcia zatrudnienia)
    zostanę pozbawiony statusu bezrobotnego oraz będę zobowiązany do zwrotu kosztów
    poniesionych przez Powiatowy Urząd Pracy".
    Gdy firma zerwie to nie będzie z (teoretycznie) z mojej winy.