  • 1. Data: 2011-10-27 19:15:10
    Temat: [CROSS] długi czss oczekiwania do lekarza specjalisty
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Mam następujące pytanie: czy jako że regularnie opłacam składki ZUS mam w
    związku z tym jakieś prawa, czy tylko obowiązki zapłaty? :) pytam, bo
    terminy wizyty u specjalisty na nfz są na 2015 rok i szukam sposobu jak to
    przyśpieszyć. Wiem że można - jak większość ludzi którzy chcą wyzdrowieć -
    zapłacić i dostać się wcześniej, ale nie odpuszczę skur... bo po coś ..rwa
    płacę te składki? Jak można by działać przyjmując że nie mam zamiaru
    odpuścić darmozjadom? Napisać jakieś pismo do NFZ? może rzecznik praw
    pacjenta? Leczyć się prywatnie i żądać zwrotu pieniędzy?

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-10-27 19:22:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-27 21:15, Lukasz pisze:
    > Witam,
    > Mam następujące pytanie: czy jako że regularnie opłacam składki ZUS mam
    > w związku z tym jakieś prawa, czy tylko obowiązki zapłaty? :) pytam, bo

    Zasadniczo tylko to drugie ;)

> [...]
    > wyzdrowieć - zapłacić i dostać się wcześniej, ale nie odpuszczę skur...
    > bo po coś ..rwa płacę te składki? Jak można by działać przyjmując że nie

    Może najwyższy czas przestać płacić? Jakieś dzieło? Szara strefa? ;)

    > mam zamiaru odpuścić darmozjadom? Napisać jakieś pismo do NFZ? może
    > rzecznik praw pacjenta? Leczyć się prywatnie i żądać zwrotu pieniędzy?

    To jak rzeźbienie w gównie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-10-27 19:49:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/27/2011 2:15 PM, Lukasz wrote:
> [...]
    > mam zamiaru odpuścić darmozjadom? Napisać jakieś pismo do NFZ? może
    > rzecznik praw pacjenta? Leczyć się prywatnie i żądać zwrotu pieniędzy?

    do psychologa tez jest taka dluga kolejka?

  • 4. Data: 2011-10-28 04:58:45
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > do psychologa tez jest taka dluga kolejka?

    nie wiem, zapytaj sam jeśli potrzebujesz

    Lukasz

  • 5. Data: 2011-10-28 05:06:57
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > Zasadniczo tylko to drugie ;)

    to tylko pytanie retoryczne było... :/

    > Może najwyższy czas przestać płacić? Jakieś dzieło?

    dzieło niedługo pewnie też ozusują

    >Szara strefa? ;)

    jak w tym dowcipie "...może by tak to wszystko pierdolnąć i wyjechać w
    Bieszczady" :P

    > To jak rzeźbienie w gównie.

    to wiem, ale może ktoś jeszcze w tym kraju chociaż próbował walczyć z tym
    systemem? :) mówię to z uśmiechem bo przecież denerwować się nie ma sensu...

    Lukasz

  • 6. Data: 2011-10-28 08:03:21
    Temat: Re: [CROSS] długi czss oczekiwania do lekarza specja=?iso-8859-2?Q?listy?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Lukasz wrote:

> [...]
    > >

    > to wiem, ale może ktoś jeszcze w tym kraju chociaż próbował walczyć z
    > tym systemem? :) mówię to z uśmiechem bo przecież denerwować się nie

    Myślę że prościej będzie zostać ministrem zdrowia, wtedy przyjmą Cię
    bez kolejki. Serio, to naprawdę może być łatwiejsze niż wyrwanie zwrotu
    kasy za prywatną wizytę ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2011-10-28 08:09:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-28 07:06, Lukasz pisze:

    > dzieło niedługo pewnie też ozusują

    Pozostaje szara strefa, albo firmy w UK, Cyprze itp.

> [...]
    >>

    > to wiem, ale może ktoś jeszcze w tym kraju chociaż próbował walczyć z
    > tym systemem? :) mówię to z uśmiechem bo przecież denerwować się nie ma

    Większość młodych i sensownie myślących ludzi właśnie pierdolnęło to
    wszystko - wyjeżdżając na emigrację faktyczną lub podatkową.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-10-28 12:44:56
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > Większość młodych i sensownie myślących ludzi właśnie pierdolnęło to
    > wszystko - wyjeżdżając na emigrację faktyczną lub podatkową.

    co do emigracji faktycznej - czasem jak trzeba coś załatwić w tym kraju,
    przejść się do zusu us'u czy choćby na pocztę to o tym myślę ale jeszcze do
    tego nie dojrzałem. Jeśli chodzi o emigrację podatkową - uważam że
    pośrednicy 'optymalizujący zus' to nie jest dobry pomysł, kiedyś rząd uk czy
    innych tego typu państw może się wq..., a sprawdzenie takiej firmy wcale nie
    musi być trudne. Ale o tym żeby samemu tam się zatrudnić/otworzyć DG by
    odprowadzać składki coraz częściej myślę...

    Lukasz

  • 9. Data: 2011-10-28 14:45:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (28.10.2011 14:44), Lukasz wrote:
> [...]
    > pośrednicy 'optymalizujący zus' to nie jest dobry pomysł, kiedyś rząd uk
    > czy innych tego typu państw może się wq..., a sprawdzenie takiej firmy

    Ale dlaczego rząd UK ma się wq... ? Przecież ma zysk bez kosztów.

    p. m.

  • 10. Data: 2011-10-28 18:22:00
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:j8cak2$2r7$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > odpuścić darmozjadom? Napisać jakieś pismo do NFZ? może rzecznik praw
    > pacjenta? Leczyć się prywatnie i żądać zwrotu pieniędzy?

    A nie mozna wziac jakiegos zaswiadczenia z NFZ i pojechac za granice i tam
    skorzystac ze specjalisty i dac im to zasiwadczenie i niech sciagaja sobie z
    NFZ ?