  • 1. Data: 2003-06-04 20:06:33
    Temat: Kompetencje wydziaolow karnych w sadach
    Od: "Józek" <j...@i...pl>

    Witam !

    Mam pytanie: jakimi sprawami zajmuja sie wydzialy karne
    sadow rejonowych ?
    Czy rozpatruja takze przestepstwa gospodarcze ?

    Z góry dzieki za odpowiedz

    Pozdrawiam

    Józek

  • 2. Data: 2003-06-05 06:01:36
    Temat: Re: Kompetencje wydziaolow karnych w sadach
    Od: k...@a...pl

> [...]
    >
    > Mam pytanie: jakimi sprawami zajmuja sie wydzialy karne
    > sadow rejonowych ?
    > Czy rozpatruja takze przestepstwa gospodarcze ?

    Wydział karny rozpatruje sprawy z zakresu prawa karnego (w tym m. in.
    przestępstwa gospodarcze ), sprawy o wykroczenia rozpoznawane w II
    instancji.Pozdr. Kasia

  • 3. Data: 2003-06-05 06:43:52
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    k...@a...pl wrote:
    > Wydział karny rozpatruje sprawy z zakresu prawa karnego (w tym m. in.
    > przestępstwa gospodarcze ), sprawy o wykroczenia rozpoznawane w II
    > instancji.

    II instancja wykroczeń to sąd okręgowy.

    KG

  • 4. Data: 2003-06-05 07:12:29
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > II instancja wykroczeń to sąd okręgowy.
    >
    > KG

    Mam właśnie otwartego Lexa i zgodnie z art. 12 par. 1 pkt 2. ustawy o ustroju
    sądów powszechnych "wydział karny- do spraw z zakresu prawa karnego, w tym do
    spraw o wykroczenia rozpoznawanych w drugiej instancji".

    K.

  • 5. Data: 2003-06-05 14:53:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    w tym do
    > spraw o wykroczenia rozpoznawanych w drugiej instancji".

    Czyli masz nieaktualne dane.
    Sprawy odwoławcze do orzeczeń sądów grodzkich rozpatrują sądy okręgowe
    tak jak napisał KG.
    A już wczoraj prosiłem o lepsze przygotowywanie się;))

    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2003-06-05 17:42:16
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    k...@N...gazeta.pl wrote:
    > Mam właśnie otwartego Lexa i zgodnie z art. 12 par. 1 pkt 2. ustawy o ustroju
    > sądów powszechnych "wydział karny- do spraw z zakresu prawa karnego, w tym do
    > spraw o wykroczenia rozpoznawanych w drugiej instancji".

    Ale kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia ma inne zdanie :)
    Zresztą na początku było z tym trochę zamieszania, ale w końcu trafiło
    do okręgowych.

    KG

  • 7. Data: 2003-06-06 18:06:23
    Od: " Kasia" <k...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > Ale kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia ma inne zdanie :)
    > Zresztą na początku było z tym trochę zamieszania, ale w końcu trafiło

    Dziękuję za informację, przepraszam za pomyłkę.
    Popzdrawiam

    KZ