  • 141. Data: 2015-03-12 17:31:34
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Taki, który nakazuje zająć ruchomości będące we władaniu dłużnika, a nie
    > będące własnością dłużnika.

    No to pozostaje tylko dociekac jakimi to przeslankami kierowal sie ten
    zlodziej zajmujac traktor sasiada. I czemu tego sasiada, a nie innego.

    > Ależ nie musi, nie ma obowiązku dbać o swoją własność.

    Powszechny dostep do broni zalatwil by sprawe;-)

    > Najgorsze jest to, że ktoś, kto się nie zna, uznaje, że przepisy są
    > takie, jak mu się wydaje że być powinny (tak zwany chłopski rozum) i
    > chce, aby wszyscy wokół stosowali jego wyobrażenie o prawie, a nie
    > uchwalone przepisy.

    Cale zycie sie czlowiek uczy. Mam jakies pojecie o geologii, o
    elektronice, z chemii tez cos jeszcze pamietam, o prawie jak widac nie.
    Zamiast studiowac w/w, lub sie ich uczyc by myself nalezalo studiowac
    prawo, zostac komornikiem i krasc legalnie. Tylko sumienie i wiek
    niekompatybilne;-)

    > Przecież nie dyskutujemy o tym jakie mamy propozycje zmian w prawie,
    > tylko jakie przepisy są tu i teraz.

    Powiadasz, ze dopuszczaja kradziez i paserstwo...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 142. Data: 2015-03-12 18:35:31
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-03-12 o 08:13, Tomasz Myrdin pisze:
    > Błąd, to nie tak że nie ma przepisu zmuszającego do sprawdzenia! Komornikowi tego
    robić po prostu nie wolno!
    Bzdury^2.
    Przeciez to komornik sam decyduje co uznaje przesłankę do danej
    czynnosci a co nie. Gdyby było inaczej komornicy byliby niepotrzebni.

    --
    @foe_pl

  • 143. Data: 2015-03-12 18:42:52
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-03-12 o 08:09, Tomasz Myrdin pisze:

    > I zwykle tak robi, jeśli jednak wierzyciel domaga się zajęcia niezależnie od tego
    kto jest właścicielem to komornik ma związane ręce.

    Moze zostawic rzecz pod władaniem posiadacza - takie ma prawo.

    --
    @foe_pl

  • 144. Data: 2015-03-12 18:46:02
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > A coś merytorycznie?

    po co, znów dostanę kontargument zupelnie nie na temat...

    --
    @foe_pl

  • 145. Data: 2015-03-12 18:47:38
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-03-12 o 07:57, Tomasz Myrdin pisze:

    > Podałem żródło wraz z informacją że sąd oddalił skargę, wychodzi więc na to że były
    podstawy do zajęcia (uznania władania).

    Falandyzujesz.
    Sad oddalił z przyczyn formalnych: bo rzecz została juz zbyta wiec nie
    mógł jej wyłączyć z zajęcia.

    --
    @foe_pl

  • 146. Data: 2015-03-12 19:11:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Czemu się tak ograniczasz. Zająć wszystkie pieniądze z portfeli
    > pasażerów i niech udowadniają, że to nie dłużnika :-)

    Kierowca autobusu włada portfelami pasażerów? No ładnie, ładnie, coraz
    większe głupstwa tu wyczytuję ;)
    ---
    Komornik tak ocenił to co się będziemy spierać :-)

  • 147. Data: 2015-03-12 19:14:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Icek"

    > W taki że właściciel zamiast walczyć o ciągnik to walczył o zwolnienie od
    > opłaty 100 zł i zabrakło mu czasu na ciągnik.

    może nie miał na to 100 złotych ?? A może chciał? Miał prawo? Miał. To
    czemu zabierasz mu to prawo ??????
    ---
    Bo on uważa, że skorzystanie z prawa to obowiązek

  • 148. Data: 2015-03-12 19:15:28
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    Użytkownik "Tomasz Myrdin" <m...@o...onet.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    To że komornik nie bada spraw związanych z własnością nie ma co już pisać,
    tyle razy o tym mówiono i pisano że jak ktoś chciał to przyjąć do wiadomości
    to przyjął, a jak nie chciał to i tak nie przyjmie. Chciałbym jednak zwrócić
    uwagę na art. 822 KPC, dobitniej już nie można tej sprawy wyłożyć.

    Art. 822. [Wstrzymanie czynności komornika] Komornik wstrzyma się z
    dokonaniem czynności, jeżeli przed jej rozpoczęciem dłużnik złoży niebudzący
    wątpliwości dowód na piśmie

    Słowo klucz DŁUŻNIK. Ktoś, kto ma inne nazwisko, inny adres, inne nipy, czy
    daty urodzenia nie może być zidentyfikowany przez komornika jako DŁUŻNIK!!!
    I w tym tkwią przewały, a nie, że ktoś miał dług i go w ostatniej chwili
    spłacił.
    Dlatego w USA, gdyby komornik przyszedł nie pod ten adres co trzeba, albo
    miał nakaz na osobę różniącą się choć jedną literką w nazwisku, to byłby
    poszczuty psami i wykopany na ulicę.
    A u nas... tłumacz ciemniakowi, że nie jesteś zajączkiem!

    Moonsky

  • 150. Data: 2015-03-12 19:18:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Bo kazdy ma czas, zeby latac po sadach, ktore na zlozenie odwolania daja

    Ależ nie musi, nie ma obowiązku dbać o swoją własność.
    ---
    Ba, komornik o nią zadbał to chyba jest bezpieczna :-)