  • 1. Data: 2002-08-05 12:56:19
    Temat: Komornik-pilne!!!
    Od: "rg" <g...@e...com.pl>

    Witam
    Jakiś czas temu pożyczyłem osobie prywatnej trochę gotówki.Zastawem były
    weksle.Oczywiście dłużnik się migał wiec weksle poszły do komornika.Problem
    jest taki.Ta osoba miała firmę.Mój komornik zajął sprzęt komputerowy
    zanajdujacy się w firmie.Niestety kiedy chciałem go odebrać okazało się ze
    dłużnik miał zalęgły czynsz i wcześniej podpisał właścicielowi papierek /
    bez notariusza / o zrzeczeniu się na poczet zaległego czynszu sprzetu
    zanjdujacego sie w biurze.Pytanie Co jest ważniejsze:
    Moje przejecie komornicze czy podpisany papierek dla właściciela budynku?
    Zaznaczam ze wlasciciel biura nie chce oddac sprzetu.
    Dzięki

  • 2. Data: 2002-08-05 13:05:11
    Temat: Re: Komornik-pilne!!!
    Od: Marcin <s...@f...id.pl>

    rg oznajmił::

    > komornik zajął sprzęt komputerowy
    > zanajdujacy się w firmie.Niestety kiedy chciałem go odebrać okazało się ze
    > dłużnik miał zalęgły czynsz i wcześniej podpisał właścicielowi papierek /
    ^^^^^^^^
    jaki? :)

    > Pytanie Co jest ważniejsze:
    > Moje przejecie komornicze czy podpisany papierek dla właściciela budynku?

    a to zależy dla kogo.

    ale imho jeśli twój dłużnik wczesniej przekazał sprzęt
    za dług, to nic nie możesz zrobić

    > Zaznaczam ze wlasciciel biura nie chce oddac sprzetu.

    myślę,ze na jego miejscu też byś nie oddał :)

    --
    nie VIm po co mi taka głupia sygnaturka.