  • 1. Data: 2002-08-05 12:40:21
    Temat: Re: Zamykanie sklepu "przed nosem" klienta
    Od: <d...@w...pl>

    > Ma. STCW to jesli wywiesza cene, to owszem, musi sprzedac w tej cenie jaka
    > wywiesil, natomiast wywieszenie godzin otwarcia sklepu zadnym zobowiazaniem
    > nie jest.

    Nieprawa. Mialem sklep i wiem co moze wsciekly klient. Zdarzylo mi sie
    mianowicie kilka razy otworzyc godzine po zadeklarowanym na wejsciu czasie
    otwarcia. Klient udal sie ze skarga na pismie do Urzedu Miasta i w dwa tygodnie
    pozniej przyszlo pismo z Urzedu z upomnieniem. W przypadku ponownej skargi tego
    czlowieka musialbym zaplacic do kasy Urzedu Miasta 500zl kary.

    Tyle praktyka. Chyba, ze przepisy sie radykalnie zmienily przez pare lat
    ostatnich ale watpie.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-08-05 13:00:10
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    <d...@w...pl>[...]
> [...]
    tego
    > czlowieka musialbym zaplacic do kasy Urzedu Miasta 500zl kary.

    BYLO ZADEKLAROWAC OTWARCIE GODZINE POZNIEJ...
    Watpie czy wtedy klient sparzylby sie, ze zwykle sklep jest godzine
    wczesniej otwarty.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-08-05 14:26:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak"
    > BYLO ZADEKLAROWAC OTWARCIE GODZINE POZNIEJ...
    > Watpie czy wtedy klient sparzylby sie, ze zwykle sklep jest godzine
    > wczesniej otwarty.

    a wolno otwierac sklep poza godzinami podanymi ?
    np w Niemczech nie wolno im otworzyc sklepu w niedziele
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-08-05 14:43:29
    Od: <d...@w...pl>

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak"
    >
    > a wolno otwierac sklep poza godzinami podanymi ?
    > np w Niemczech nie wolno im otworzyc sklepu w niedziele
    > ** blad **

    Bardzo sluszna uwaga, blad. Oczywiscie, ze nie wolno otworzyc sklepu PRZED
    oficjalnie podana godzina otwarcia. Jak rowniez nie wolno prowadzic sprzedazy
    PO oficjalnie ustalonej godzinie zamkniecia. W jednym i drugim przypadku grozi
    to konsekwencjami karno-skarbowymi. Stad, miedzy innymi, taka precyzja co
    wazniejszych firm w otwieraniu i zamykaniu placowek.

  • 5. Data: 2002-08-06 01:08:13
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia 5 Aug 2002 16:43:29 +0200, <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >to konsekwencjami karno-skarbowymi. Stad, miedzy innymi, taka precyzja co
    >wazniejszych firm w otwieraniu i zamykaniu placowek.

    A gdzie tu dobro klienta? Sklep otwiera się wtedy, kiedy klienci chcą
    do niego przychodzić, i zamyka wtedy, gdy klienci już do niego chodzić
    nie chcą :) A jak głupiemu ochroniarzowi sprawiało różnicę te 20 minut
    (de facto, rzeczywiście, nie miał racji, musiał klienta wpuścić - tak
    rzecze prawo, i słusznie:-) to jest przecież sklep osiedlowy, który w
    tym przypadku ma w dupie, że po 20-tej, podobnież, klientów wpuszczać
    już nie może - liczy się dobro klienta, i... utarg sprzedawcy :) Każdy
    klient to choćby złotówka więcej, czy kilka złotych (chleb i
    mineralka). :-)

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org

  • 6. Data: 2002-08-06 07:58:40
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sprzedazy
    > PO oficjalnie ustalonej godzinie zamkniecia. W jednym i drugim przypadku

    Moglbys podac szczegoly odnosnie tych konsekwencji karno-skarbowych.

    Karol

  • 7. Data: 2002-08-06 09:52:44
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Karol" [...]

    PRZED
    > sprzedazy
    > grozi
    >
    > Moglbys podac szczegoly odnosnie tych konsekwencji karno-skarbowych.
    >
    > Karol

    Czy to upal sprawia, ze sie nie znacie na zartach ?

    Boguslaw

  • 8. Data: 2002-08-06 09:58:15
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > "Karol" [...]
    > PRZED

    > Czy to upal sprawia, ze sie nie znacie na zartach ?
    >
    > Boguslaw

    Jak ktos nie pisze smile'a to trudno sie zorientowac.

    Karol

  • 9. Data: 2002-08-06 10:09:09
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Karol"
    [...]
    > Jak ktos nie pisze smile'a to trudno sie zorientowac.

    Ja nie pisze, i wczoraj mi sie dostalo od sympatycznych prawniczek z Krakowa
    (pozdrowienia dla Pan Prawnicczek nie tylko z Krakowa).

    Boguslaw

  • 10. Data: 2002-08-06 10:11:22
    Od: Marcin <s...@f...id.pl_to_nie>

    Karol oznajmił::

    > Jak ktos nie pisze smile'a to trudno sie zorientowac.

    a ja się zastanawiałem skąd się biorą kawały o prawnikach :->

    marcin
    (prawnik)

    --
    Zdelegalizować delimitery!