  • 1. Data: 2002-08-05 13:20:20
    Temat: VAT - nadpłata za mieszkanie
    Od: "Jarema" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Przy ostatecznym pomiarze nowo wybudowanego mieszkania wyszła mi
    nadpłata, którą deweloper ma mi oddać. Ponieważ ostatnia wpłata była
    dokonana w tym roku i zawierała VAT, czy deweloper powinien oddać mi
    pieniążki wraz z VAT-em? Czy może zwrot VAT-u powinienem załatwić sam?
    Czy może VAT jak już raz zapłacony to przepadł?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
    Artur

  • 2. Data: 2002-08-06 00:43:30
    Temat: Re: VAT - nadpłata za mieszkanie
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Mon, 5 Aug 2002 15:20:20 +0200, "Jarema"
    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >pieniążki wraz z VAT-em? Czy może zwrot VAT-u powinienem załatwić sam?
    >Czy może VAT jak już raz zapłacony to przepadł?

    Zwrócić całą nadpłatę, wraz z VAT, wystawić korektę faktury,
    zaksięgować, rozliczyć VAT naliczony/należny tak jak zawsze. Nic nie
    przepada.

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org