    From: "Bajt" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Komornik mnie sciga... :(
    Date: Sun, 4 Aug 2002 13:25:14 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@pa133.czestochowa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witajcie !

    Mam problem.
    Okolo roku temu dostalem mandat za przekroczenie predkosci - chcialem
    podwiezc brata do autokaru gdyz jechal na kolonie. To bylo w niedziele o
    6.00 rano - zero innych aut no i nagle z za zakretu kontrola... :(
    W kazdym razie policjant wystawil mandat na 250 zl.

    Jestem studentem i dla mnie taka kasa to duzo, dlatego nie zaplacilem w
    terminie... a potem zapomnialem szczerze mowiac...

    Minal rok i w mych progach pojawil sie komornik z gotowym "wyrokiem" ( czy
    jak to sie zwie ) z Urzedu Skarbowego.
    Niestety nadal jestem biednym studentem i nie mam kasy. Komornika to
    oczywiscie nic nie obchodzi - czeka do srody. Tyle powiedzial i poszedl.

    I teraz moje pytanie - co bedzie jesli jednak nie zaplace? Nie mam pracy ani
    zadnego majatku przypisanego do mnie. Zapomnialem o tym mandacie na smierc i
    teraz ten komornik niezle mnie zaskoczyl... :(

    Najwazniejsze jednak co chcialbym wiedziec - co moze teraz zrobic ten
    niedobry pan ? Przyjdzie do domu i cos zabierze ? ale przeciez nic nie jest
    moje? A moze zamieni ten mandat na areszt ?

    Powiedzcie prosze jakie ten czlowiek ma uprawnienia i co mi grozi w tym
    ukladzie...?

    Z gory dziekuje za pomoc...

    Pozdrawiam !

    Michał