  • 11. Data: 2008-04-30 11:26:39
    Temat: Re: Komornik a kredyt
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik miffy napisał:
    > Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >>
    > Chodzi o kwote netto. Ale jak w takim razie wyglada taka sytuacja? Komornik
    > zabiera 1100zł by zostało to 900 (czy ile - jeśli na utrzymaniu mam
    > dziecko?) Tym samym staję się niewypłacalna dla banku i jak taka sprawa
    > dalej wyglada? Wyrzucają mnie z dzieckim na bruk?

    Masz dlugi.
    Komornik I sciaga ci z penssji 1100, 900 ci zostaje.
    Nie splacasz kredytu. Bo nie masz z czego.
    Bank wzywa komornika II.
    Komornik II zajmuje ci konto i zaczyna egzekucje po tym jak komornik I
    skonczy swoja egzekucje.

  • 12. Data: 2008-04-30 11:46:11
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "miffy" <b...@a...pl> naskrobał/a w

    > Chodzi o kwote netto. Ale jak w takim razie wyglada taka sytuacja?

    Czyli jakieś 2800 brutto; może zabrać 50%, czyli 1400.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 13. Data: 2008-04-30 12:58:48
    Od: "Marek T" <m...@o...pl>

    Wtrąciłeś swoje 5 groszy ale nie odpowiedziałeś na pytanie. Chyba jesteś
    komornikiem.

    Marek

  • 14. Data: 2008-04-30 13:13:31
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Marek T pisze:
    > Wtrąciłeś swoje 5 groszy ale nie odpowiedziałeś na pytanie. Chyba jesteś
    > komornikiem.

    A ty chyba nie rozumiesz zasad działania grup dyskusyjnych... przede
    wszystkim odpowiadaj POD cytatami anie nad.

  • 15. Data: 2008-04-30 14:03:44
    Od: "K. Mackiewicz" <d...@o...pl>

    miffy pisze:
> [...]
    > dziecko?) Tym samym staję się niewypłacalna dla banku i jak taka sprawa
    > dalej wyglada? Wyrzucają mnie z dzieckim na bruk?

    Generalnie komornik zajmuje 50% wynagrodzenia z zachowaniem kwoty wolnej
    od potrąceń ( najniższe wynagrodzenie ).
    --
    Krzysztof

  • 16. Data: 2008-04-30 14:06:58
    Od: "K. Mackiewicz" <d...@o...pl>

    Marek T pisze:
    > Witam.
    > Moja sytuacja jest następująca: jestem dłużnikiem komornik zabiera mi z
    > pensji wszystko co może (1000 zł) pozostawia mi ustawowe 900 zł.
    > Pytanie: czy jeśli wezmę kredyt gotówkowy lub kupię auto to komornik będzie
    > mógł mi to zabrać?

    Jeśli kredyt wpłynie na konto które jest zajęte to może zabrać, jeśli
    auto będzie zarejestrowane na Ciebie to może zająć i sprzedać w drodze
    licytacji

    Krzysztof

  • 17. Data: 2008-04-30 14:57:34
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Marek T pisze:
    > Wtrąciłeś swoje 5 groszy ale nie odpowiedziałeś na pytanie. Chyba jesteś
    > komornikiem.

    A ty, zaczniesz pisać po ludzku?

    AW

  • 18. Data: 2008-04-30 14:58:17
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    666 pisze:
> [...]
    interesuje to, czy spłacasz jakikolwiek
    > kredyt, i jakby co potrącą PRZED przelaniem wynagrodzenia na konto.

    Kolejny łoś.

    AW