  • 1. Data: 2008-04-30 08:30:55
    Temat: Komornik a kredyt
    Od: "Marek T" <m...@o...pl>

    Witam.
    Moja sytuacja jest następująca: jestem dłużnikiem komornik zabiera mi z
    pensji wszystko co może (1000 zł) pozostawia mi ustawowe 900 zł.
    Pytanie: czy jeśli wezmę kredyt gotówkowy lub kupię auto to komornik będzie
    mógł mi to zabrać?

    Marek

  • 2. Data: 2008-04-30 08:51:20
    Temat: Re: Komornik a kredyt
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jesli auto będzie własnością banku lub leasingodawcy to IMHO nie...
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-04-30 09:16:54
    Od: "Marek T" <m...@o...pl>

    To czy jeśli wezmę kredyt i pieniądze wpłyną na konto to będzie mógł je
    zabrać?

    Marek

  • 4. Data: 2008-04-30 09:23:25
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Najprawdopodobniej, w banku już może czekac tytuł wykonawczy.
    Możesz otworzyć inny rachunek w innym banku "na szybko" dla celów kredytu.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-04-30 09:23:45
    Od: "miffy" <b...@a...pl>

    Pozwole sobie podpiąc się pod temat.
    Załóżmy sytuację: zarabiam 2000zł z czego za 1000zł spłacam kredyt
    hipoteczny. W między czasie powstaje zobowiązanie. Ile komornik może zabrać
    w takim przypadku z pensji?

  • 6. Data: 2008-04-30 09:31:03
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: "miffy" <b...@a...pl>

    > Pozwole sobie podpiąc się pod temat.
    > Załóżmy sytuację: zarabiam 2000zł z czego za 1000zł spłacam kredyt
    > hipoteczny. W między czasie powstaje zobowiązanie. Ile komornik może
    > zabrać w takim przypadku z pensji?

    2000 brutto, czy netto?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 7. Data: 2008-04-30 09:39:23
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Twojego pracodawcy - który dostanie od komornika tytuł wykonawczy - zupełnie nie
    interesuje to, czy spłacasz jakikolwiek
    kredyt, i jakby co potrącą PRZED przelaniem wynagrodzenia na konto.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-04-30 09:58:49
    Od: "miffy" <b...@a...pl>

> [...]
    > zupełnie nie interesuje to, czy spłacasz jakikolwiek
    > kredyt, i jakby co potrącą PRZED przelaniem wynagrodzenia na konto.

    Chodzi o kwote netto. Ale jak w takim razie wyglada taka sytuacja? Komornik
    zabiera 1100zł by zostało to 900 (czy ile - jeśli na utrzymaniu mam
    dziecko?) Tym samym staję się niewypłacalna dla banku i jak taka sprawa
    dalej wyglada? Wyrzucają mnie z dzieckim na bruk?

  • 9. Data: 2008-04-30 10:52:48
    Od: "Marek T" <m...@o...pl>

    Chyba nie, ale nie wiem. Już od kilku miesięcy księgowa potrąca z wypłaty na
    rzecz komornika a resztę(900 zł) przelewa na moje konto.

  • 10. Data: 2008-04-30 11:02:34
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marek T <m...@o...pl> napisał(a):

    > To czy jeśli wezmę kredyt i pieniądze wpłyną na konto to będzie mógł je
    > zabrać?

    Komornik nic nie zabiera.
    On przeprowadza egzekucje i ewentualnie *zajmuje*, nigdy natomiast nie zabiera.