  • 1. Data: 2005-05-31 12:35:45
    Temat: Komornik
    Od: "juras" <j...@g...com>

    Majac wyrok o zwrot pieniedzy z bylego zakladu pracy i przekazujac sprawe
    komornikowi bede musial za to placic cos komornikowi ,czy komornik sam sobie
    naleznosc pobierze od dluznika
    pozd
    juras

  • 2. Data: 2005-05-31 16:20:24
    Temat: Re: Komornik
    Od: "K. Borek" <k...@a...waw.pl>

    juras wrote:
    > Majac wyrok o zwrot pieniedzy z bylego zakladu pracy i przekazujac
    > sprawe komornikowi bede musial za to placic cos komornikowi ,czy
    > komornik sam sobie naleznosc pobierze od dluznika

    Nie musisz płacić komornikowi zaliczki. Koszty egzekucji ściągnie od
    dłuznika. Jeśli nie ściągnie, to strata komornika ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--
    --> Polscy windykatorzy --> http://windykatorzy.info

  • 3. Data: 2005-05-31 21:25:22
    Od: "andie" <a...@m...pl>

    Użytkownik "juras" <j...@g...com> napisał w wiadomości :

    > Majac wyrok o zwrot pieniedzy z bylego zakladu pracy i przekazujac sprawe
    > komornikowi bede musial za to placic cos komornikowi ,czy komornik sam
    > sobie
    > naleznosc pobierze od dluznika

    Jezeli komornik wezwie do uiszczenia zaliczki na uzasadnione wydatki, np. na
    dojazd do dluznika, to trzeba zaplacic, bo inaczej moze zwrocic wniosek.
    Ostatecznie jednak koszty egzekucji pokrywa dłuznik (jezeli ma z czego
    oczywiscie)
    pozdrawiam
    andie

  • 4. Data: 2005-06-01 06:59:48
    Od: "juras" <j...@g...com>

    Użytkownik "K. Borek" <k...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Nie musisz płacić komornikowi zaliczki. Koszty egzekucji ściągnie od
    > dłuznika. Jeśli nie ściągnie, to strata komornika ;)

    To Mnie pocieszylas ,juz myslalem ze znowu jakas pozyczke bede musial brac
    DZIEKI
    Pozd
    juras

  • 5. Data: 2005-06-01 17:04:31
    Od: "K. Borek" <k...@a...waw.pl>

    andie wrote:

> [...]
    > np. na dojazd do dluznika, to trzeba zaplacic, bo inaczej moze
    > zwrocic wniosek. Ostatecznie jednak koszty egzekucji pokrywa dłuznik

    Tu chodzi o wynagrodzenie za pracę. Wierzyciel (pracownik) jest zwolniony
    ustawowo od kosztów :)

  • 6. Data: 2005-06-01 17:04:38
    Od: "K. Borek" <k...@a...waw.pl>

    juras wrote:

    > To Mnie pocieszylas ,juz myslalem ze znowu jakas pozyczke bede musial
    > brac DZIEKI

    Bardzo proszę ;)