  • 1. Data: 2005-05-31 11:56:29
    Temat: zmiana nazwika a wlasciwie dopisanie czlonu
    Od: piotr<n...@m...com>

    Witam,

    Mam pytanie czy jest mozliwosc dopisania do nazwiska drugiego czlonu, ktorym
    bylo by panienskie nazwisko matki?

    Wyglada to tak, matka miala na nazwisko XXX, ojciec YYY, po slubie ojciec
    pozostal przy swoim YYY a matka przeszla na jego nazwisko. Czy ja jako syn z
    nazwiskiem YYY moge zmienic sobie nazwisko/dopisac czlon XXX (panienskie matki)
    tak abym mial nazwisko dwuczlonowe XXX - YYY. Rodzice dalej sa w zwiazku malzenskim.

    Pozdrawiam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-07 10:17:54
    Temat: Re: zmiana nazwika a wlasciwie dopisanie czlonu
    Od: Vera<v...@w...ppl>

    Jest o tym ustawa o zmianie imion i nazwisk.

    -> http://usenet.pomocprawna.info