  • 11. Data: 2016-04-13 09:32:58
    Temat: Re: Prawo własności intelektualnej Agora S.A.(GW) najświętszym jest! ;-)
    Od: z <...@...pl>

    Ech prawnicy ;-)

  • 12. Data: 2016-04-13 22:09:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "MK"

    > Ktoś otwierając wątek dostaje prawa autorskie do nagłówka Subject: w
    > mojej odpowiedzi na jego posty?
    > Interesująca interpretacja prawna w duchu "zamordyzmu".
    > Jego post jest jego. Moja odpowiedź na jego post jest moja.
    > Wątek jest wspólny.

    Już wielokrotnie zwracano Ci uwagę że zmiana tematu jest niewłaściwa,
    ---
    Czemu ? Jeśli to jego artykuł to nie ma żadnych przeszkód by zatytułował go
    jak bądź.

    może zagrożenie sankcją pozwoli tej prostej prawdzie dotrzeć do tego
    sznurka który utrzymuje Twoje uszy na miejscu?
    ---
    Wszyscy w domu ?

  • 13. Data: 2016-04-13 22:47:32
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 13.04.2016 o 22:09, re pisze:

> [...]
    > ---
    > Czemu ? Jeśli to jego artykuł to nie ma żadnych przeszkód by zatytułował

    To niech zacznie nowy wątek

    > może zagrożenie sankcją pozwoli tej prostej prawdzie dotrzeć do tego
    > sznurka który utrzymuje Twoje uszy na miejscu?
    > ---
    > Wszyscy w domu ?

    U ciebie raczej nie bo masz problemy z prawidłowym cytowaniem - następny
    janosik usenetu

  • 14. Data: 2016-04-13 23:20:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > ---
    > Czemu ? Jeśli to jego artykuł to nie ma żadnych przeszkód by zatytułował

    To niech zacznie nowy wątek
    ---
    Czego znowu chcesz ?! Każdy artykuł rozpoczyna nowy wątek. Dyskusja ewoluuje
    z kolejnymi artykułami. Kiedy z czasem tematy artykułów przestają oddawać
    poruszaną w nich tematykę należy zmienić temat. Kiedyś wpisywało się nowy
    temat i dodawało "Was:...". Dzisiaj raczej nie ma to sensu bo powszechnie
    używane są programy układające artykuły zgodnie z następstwem przechowywanym
    w innych polach nagłówkowych artykułów lepiej nadających się do tego
    wątkowania.

> [...]
    > ---
    > Wszyscy w domu ?

    U ciebie raczej nie bo masz problemy z prawidłowym cytowaniem - następny
    Nie, to Ty masz problemy. Kolejny niusowy snob.

  • 15. Data: 2016-05-04 19:00:08
    Temat: Uczciwi ludzie stracili wszystko przez komorników
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    www.fakt.pl/wroclaw/wroclaw-rodzina-ograbiona-przez-
    komornika,artykuly,603767.html

  • 16. Data: 2016-05-04 21:39:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-05-16 o 19:00, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.fakt.pl/wroclaw/wroclaw-rodzina-ograbiona-przez-
    komornika,artykuly,603767.html

    Ktoś chyba odgrzewa strasznie stary "kotlet", skoro to się przedawniło.
    Pytanie o co chodzi tą odmową opatrzenia klauzulą wykonalności. Z
    artykułu wynika, że oni faktycznie wzięli i nie spłacili tych kredytów.

  • 17. Data: 2016-05-05 09:09:00
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No zobacz Pan, a jakby nie wzięli i spłacili, a klauzula wykonalności przypadkiem
    była nadana, to komornik by się zapewne pochylił nad problemem i by nie prowadził
    egzekucji, taki dobry pan z niego co to rozsądza kto wziął, a kto nie wziął?

    -----

  • 18. Data: 2016-05-05 11:26:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 5 May 2016 09:09:00 +0200, ąćęłńóśźż<n...@d...spamerow> wrote:
    > No zobacz Pan, a jakby nie wzięli i spłacili,

    Ba, a jakby nie wzięli i nie daj Boże nie spłacili tego co nie
    wzięli to by dopiero mieli problem.

    --
    Marek

  • 19. Data: 2016-05-05 11:35:39
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Przyślij swój dowód, to się dowiesz.

    -----

  • 20. Data: 2016-05-06 17:31:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 5 May 2016 11:35:39 +0200, ąćęłńóśźż<n...@d...spamerow> wrote:
    > Przyślij swój dowód, to się dowiesz.

    Nie odróżniasz "nie wzięli" od "dawcy wydaje się, ze im dał".

    --
    Marek