  • 101. Data: 2008-05-15 23:36:40
    Temat: Re: Kominek
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Marek K" <m...@W...pl> napisał w
    > wiadomości news:482ca4de$1@news.home.net.pl...

    > Jeśli będzie rura, to tak. Ale ja odniosłem wrażenie, że chodziło o
    > pozostawienie otworu.

    Troche sie nieprecyzyjnie wyrazilem, czy bedzie rura
    czy otwor bez rury efekt dla wpolczynnika taki sam.

    M.

  • 102. Data: 2008-05-16 07:25:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 May 2008, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Marek K" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli będzie rura, to tak. Ale ja odniosłem wrażenie, że chodziło
    > o pozostawienie otworu.

    A co za różnica, czy jest rura czy nie? To co najwyżej wpływa na sposób
    rozprowadzenia ciepła (albo raczej zimna) *poza* przegrodą (samej
    przegrody nie dotyczy)!

    pzdr, Gotfryd

  • 103. Data: 2008-05-16 19:35:29
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Proszę, zajrzyj do odnośnych przepisów. podpowiem, że ustawa określa
    > współczynniki przenikania ciepła przez przegrodę nie do utrzymania przy
    > takim otworze.

    11. W pomieszczeniu, w którym zainstalowane sa kot?y na paliwo sta?e lub
    olej opa?owy, powinien byç zapewniony nawiew niezb´dnego strumienia
    powietrza dla prawid?owej pracy kot?ów z moca cieplna nominalna, a tak˝e
    nawiew i wywiew powietrza dla wentylacji kot?owni.

  • 104. Data: 2008-05-16 20:17:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 May 2008, William wrote:
    [...Robert...]

> [...]
    > prawid?owej pracy kot?ów z moca cieplna nominalna, a tak˝e nawiew i wywiew

    O, przy okazji thx, mam jasność że to nie moje widzimisię ani
    "przymknięcie oka" po kolei przez cały stos urzędników i kominiarza :)

    pzdr, Gotfryd