  • 11. Data: 2009-05-27 15:07:35
    Temat: Re: Kolizja - ucieczka z miejsca zdarzenia i kłopoty z OC
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:86006061-de13-4391-a690-cd0daffa0e9d@r37g2000yq
    d.googlegroups.com...
    On 27 Maj, 12:45, "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote:

    > Skróciłam poczatek. sens został. Z reszta odbyła się juz jedna sprawa
    > sądowa
    > ( polubowna) w której oni podtrzymuja swoje zdanie.. wiec chyba jednak
    > niejest to nadinterpretacja z mojej strony.

    Zacznijmy od tego co to za firma? Zeby wiedziec od kogo sie trzymac z
    daleka przy AC.

    zadna tajemnica. Jesli firma poczuje sie urazona - służe dokumentacja na
    potwierdzenie moich słów.

    Mowa o TU Samopomoc

    E.

  • 12. Data: 2009-05-27 15:43:39
    Od: kuba <j...@g...com>

    Easy pisze:
    dowania?? Czy z tego względu, że zwiała z miejsca wypadku??

    > bo takie sa TU.
    > Mnie odmowiono wypłaty odszkodowania z AC, bo mówiac w skrócie uznano ze
    > ubezpieczenie AC jest dobrowolne i oni nie maja obowiazku wypłaty tegoż.
    >
    > jaja normalnie.

    Mnie najbardziej dobija jak się potem piszę do nich pismo z konkretnymi
    argumentami, a oni potem i tak odpisują swoje. Jakby się z debilami
    rozmawiało dosłownie...

    pozdr
    kuba