  • 1. Data: 2024-03-09 09:16:48
    Temat: Kolejny kamilek
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://wiadomosci.wp.pl/siedmiomiesieczny-wojtus-ni
    e-zyje-ujawniamy-jak-dzialaly-sluzby-700378313711900
    8a

    I znów wszyscy wiedzieli ale to nie oni mieli działać tylko "cidrudzy".
    Za każdym jebanym razem...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-03-10 22:07:34
    Temat: Re: Kolejny kamilek
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 09.03.2024 o 09:16, Shrek pisze:
> [...]
    8a

    > I znów wszyscy wiedzieli ale to nie oni mieli działać tylko "cidrudzy".

    Może ci urzędnicy chodzili w dzieciństwie do klasy z kimś z ADHD i
    zostali nauczeni, że nie wolno działać skutecznie.

    PD

  • 3. Data: 2024-03-10 22:10:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 22:07, PD pisze:

    > Może ci urzędnicy chodzili w dzieciństwie do klasy z kimś z ADHD i
    > zostali nauczeni, że nie wolno działać skutecznie.

    Akurat jak ci urzędnicy chodzili do szkoły to podejście do adhd było
    żdziebko inne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-03-10 22:19:12
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 22:10, Shrek pisze:

    > Akurat jak  ci urzędnicy chodzili do szkoły to podejście do adhd było
    > żdziebko inne.

    Jakie konkretnie?

    PD

  • 5. Data: 2024-03-10 22:26:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 22:19, PD pisze:

    > Jakie konkretnie?

    Konkretnie to ADHD był wtedy zasadniczo w szkołach pojęciem nieznanym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-03-10 22:52:18
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 22:26, Shrek pisze:

    > Konkretnie to ADHD był wtedy zasadniczo w szkołach pojęciem nieznanym.

    Tu akurat masz rację, choć nie wierzę że nie załapałeś, że zestawiając
    szkoła - adhd miałem na myśli uległą postawę, która jest promowana jako
    wzorzec. Ale mniejsza z tym. A w temacie - urzędnik operuje na sprawie,
    najczęściej mechanicznie, mając gdzieś jej znaczenie dla
    zainteresowanych. Tak jak chirurga flaki nie ruszają. Czasem jest fakap,
    jak tu. Problem w tym, że nie wiemy ilu "Wojtusiów" ten system uratował
    i nigdy się nie dowiemy. Może jednak nie jest tak źle.

    PD

  • 7. Data: 2024-03-11 01:03:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-10, PD <p...@g...pl> wrote:
    e-zyje-ujawniamy-jak-dzialaly-sluzby-700378313711900
    8a

    > Może ci urzędnicy chodzili w dzieciństwie do klasy z kimś z ADHD i
    > zostali nauczeni, że nie wolno działać skutecznie.

    Pewnie jak raz, nie udało sie im zebrać wystarczająco pierwszaków, żeby
    spuścić temu komuś wpierdol.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2024-03-11 01:06:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-10, PD <p...@g...pl> wrote:

    > Tu akurat masz rację, choć nie wierzę że nie załapałeś, że zestawiając
    > szkoła - adhd miałem na myśli uległą postawę, która jest promowana jako
    > wzorzec. Ale mniejsza z tym. A w temacie - urzędnik operuje na sprawie,

    Myslę, że nie doczytałes poprzedniego wątku. Nikt nie proponuje braku
    obrony. Co budzi sprzeciw to akcje ofensywne i dawanie nauczki,
    osobliwie rękami innych dzieci, które to proponujesz.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2024-03-11 06:25:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 22:52, PD pisze:

    > Ale mniejsza z tym. A w temacie - urzędnik operuje na sprawie,
    > najczęściej mechanicznie, mając gdzieś jej znaczenie dla
    > zainteresowanych.

    Urzędnik przede wszystkim działa tak, żeby o ile da się nic nie zrobić
    to nic nie zrobi albo zepchnie sprawę na innych urzędników.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2024-03-11 06:31:04
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Myslę, że nie doczytałes poprzedniego wątku. Nikt nie proponuje braku
    > obrony. Co budzi sprzeciw to akcje ofensywne i dawanie nauczki,
    > osobliwie rękami innych dzieci, które to proponujesz.

    Zwróć uwagę, że to co proponowałem to miała być reakcja na agresję. Nie
    pisałem o żadnym dawaniu nauczki. A przynajmniej nie w takim sensie jak
    uważasz, czyli zbierzmy się w 10 po lekcjach i mu pokażmy. Owszem, bęcki
    w wypadku gdy nasz adhd zaczyna fikać są nauczką - o tym napisałem. I o
    co Ci chodzi z "rękami innych dzieci"? Chyba oczywiste, że jeśli
    startuje do mnie z rękami pojeb, a ja jestem od niego słabszy to albo
    spieprzam, a jak się nie da to wołam na pomoc takich którzy nie są
    słabsi. Przy czym jeśli ci nie słabsi są pod ręką to nie spieprzam tylko
    od razu ich wołam.

    Mi wygląda, że wolicie uważać, że proponuje zerówka-komando herbu
    brunatne koszule. Dlatego wątek odpuściłem, bo jak ktoś chce to ja nic
    nie poradzę.

    PD