    Date: Thu, 06 Feb 2014 10:42:58 +0100
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolejny Pobieraczek

    W dniu 2014-02-06 10:08, hikikomorisan pisze:
> [...]
    ,5602162,3323181,212,1,news-detal

    > Nie zgadzam sie z Toba. Powszechna w Internecie rejestracja nie prowadzi
    > do zadnych kosztow. Chyba, ze zaznaczonow wyraznie inaczej - czyli
    > rejestracja przy zakupach.
    >
    > I wszedzie tam, gdzie sa uslugi platne jasno wyraznie, nie tylko w
    > regulaminie, jest oznaczone ze usluga jest platna.

    Kiedyś tak było, teraz nie zawsze. Zdarza się, że są programy w wersji
    demo (do kupienia po powiedzmy 14 dniach) w kategorii "freeware". To
    jeszcze pół biedy, ale czasami jest tak, że trzeba się zarejestrować,
    aby dostać darmową wersje, okazuje się po rejestracji i pobraniu, że
    wersja wcale darmowa nie jest, tylko wymaga opłaty. więc tak różowo to
    już nie jest. Ja nie mam nic przeciwko płaceniu za coś, ale lobię
    wiedzieć przed wcześniej z czym mam do czynienia, czy biorę demo, czy
    płacąc tym,że się rejestruje dostanę wersję darmową, czy bedę musiał
    jeszcze raz zapłacić... Ale niestety brak już (jak kiedyś bywało)
    dobrych zaufanych serwerów, gdzie wszelkie praktyki naciągactwa były
    piętnowane i jeśli znalazł się program płatny w kategorii freeware, to
    po zgłoszeniu przez użyszkodnika, był on z tej kategorii usuwany.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl