  • Date: Wed, 04 Jan 2006 02:12:32 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znow u]

    Kira wrote:

    > Definicję słowa "rasizm" sobie przeczytaj w takim razie
    > zanim zaczniesz o nim pisać, dobra?

    Ponownie: jaki razism? Po prostu Murzynom i innym 'kolorowym' wstęp
    wzbroniony. Skoro knajpa 'tylko dla kobiet' nie ma nic wspólnego z
    seksizmem i nienawiścią do mężczyzn, to dlaczego knajpa 'tylko dla
    białych' miałaby być wyrazem rasizmu i nienawiści do 'kolorowych'?

    > A jak do nieodpowiednich to są wypraszani. Nigdy ci się
    > nie zdarzyło widzieć? Bo mi owszem. Nacjonalizm jak nic.

    No i widzisz, jaka durna jesteś... Co mają do tego wypaczenia związane z
    przesadnym przywiązaniem do idei narodu?

    > Dlaczego? Ja się całkiem poważnie pytam. I nie chodzi mi

    Bo nie masz takiego prawa. A dlaczego? Bo posłowie, mimo wielu
    popełnionych głupot, nie są aż takimi idiotami, żeby mieć takie pomysły,
    jak ty albo tamte częstochowskie baby.

    > o zapisy prawne, bo wiem że one istnieją - chodzi mi o to
    > dlaczego one istnieją. Tzn czemu nie mogę sobie zrobić
    > knajpy "tylko dla kobiet" czy "tylko dla geeków" czy tam
    > "tylko dla leworęcznych"? Jaki tok rozumowania do tego
    > zakazu prowadził?

    No beton... Odporna na wiedzę i trudna do zarąbania...

    Z tego samego powodu, dla którego nie możesz zrobic knajpy tylko dla
    białych albo tylko dla Katolików.

    > Aż zostawiłam ten kawałek bo cholernie jestem ciekawa, jak
    > z babskich wieczorków i lubienia facetów wyszła ci nagle
    > skokiem lesbijka :) Jak ci wyszła?

    Primo: nie 'wyszła' - sprawdź znaczenie słowa 'zostań'.
    Secundo: mea culpa, że przegapiłem słówko 'nie' ;-)